12 září 2011

Dog show Rybníky 2011

Výstava Dog show Rybníky se mi zalíbila už vloni, a to tím, že místo kde se koná se jmenuje skoro stejně jako to kde bydlím. Jen to "y" je navíc. Takže jsem si řekla, že by byla škoda tam nejet a navíc je to kousek od chaty a jelikož je týden před naší klubovou výstavou, zůstávám vždy tam a vegetím si v lesích. Jako krjská výstava sice bývá méně navštívená, nicméně organizace je perfektní a i skotští dudáci jsou super. A jak jsem zjistila, povýšili o stupínek výš a pokud bude vše jak má být, od příštího roku bude tato výstava už Národní.....


Ten malý Jack Russell teriér měl nejen sveřepý pohled ale jméno Spok....
Pudlí modelové, podobnost s Michaelem Jacksonem před úpravami čistě náhodná.....
I když někteří pejsci vypadají jako pouliční směsky, nedejte se mýlit, vše jsou papíráci různých ras. Ovšem o Československém vlčákovi se to říci nedá.... a o mě už vůbec.....
Tady je ten "vlk" i s úsměvem....
Neslušné vychování, otáčet se k fotografovi zády....
A tady prosím moje maličkost s usmívající se, trochu sluncem už zblblou, ale spokojenou paničkou jako vítěz třídy a Krajský vítěz.

Krajská výstava Rybníky u Dobříše, V1, Vítěz třídy, Krajský vítěz. Rozhodčí Vizmathy Annamária, Hungary

8 komentářů:

  1. No to byl úspěšný den a ti pejsci jsou krásní, ale samozřejmě ten tvůj je nejhezčí To, že jsi ho tahala za ocas, to má asi nějaký význam, že? Tvoje maličkost je taky kus, kdoví jestli jsi to ocenění nedostala za sebe!   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jsem ho netahala, jen lehce přidržovala to má být výstavní postoj, tedy u něj . Aby bylo vidět že má ocásek správně rostlej

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, gratuluji k výhře!

    OdpovědětVymazat
  4. Bobeši, moc ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Však taky musíme gratulovat Aurelce, to že "porazila" Penny je velký úspěch, Penny je velká krasavice , !!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky a já se připojuji s gratulací.

    OdpovědětVymazat
  7. Posílám velikou gratulaci, moc vám to sluší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....