12 září 2011

Zprava a zleva.... poprvé

Mezi dvěmi výstavními víkendy jsem měla v plánu jak procházky po lese, tak procházku po Praze. Do toho lesa mi to vyšlo bohužel jen jednou, protože dva dny pršelo a bylo ošklivo, ale i tak to stálo za to....Zářijové sluníčko má zvláštní světlo a mezi stromy se jeho kouzlo ještě znásobí. A proč ten název? Většina obrázků je totiž focená sice z jednoho místa, ale jednou je to na pravo ode mne a jednou nalevo a je až neuvěřitelné, jak rozdílné ty obrázky jsou. Někdy to vypadá jako by to bylo úplně někde jinde...
A druhá věc je zcela neuvěřitelná, že po deseti letech jsem ještě našla cestu kudy jsem ještě alespoň po části nešla. A to ten les zase tak velký není....a zase to tam vypadalo úplně jinak.

"Pole" ne z bavlnou, ale s třtinou, tedy křovištní, tak se totiž jmenuje ta krásná tráva.
Na slunečném místě rostlo kvanta ostružin....
A už jsme se dostali k té pravé a levé straně, starý dub, na jedné straně je krásná struktura kůry a z druhé strany rostou choroše....
Zleva les dubový, zprava rostou jilmy. Pod duby krásně zelená tráva, pod jilmy nic....




Toto je část hřebenu Brd, za kterým se už dá najít hrad Karlštejn, Dobřichovice, Černošice a jiná známá výletní místa...


A to je jeho pokračování.... a aby nebylo těch fotek moc, budou i ony na pokračování.....

3 komentáře:

  1. Krásné fotky, vidím, že jsi nelenila a dokumentovala tu krásu kolem.

    OdpovědětVymazat
  2. To si nikdy neodpustím vyrazit bez foťáku neudělat tu a tam nějaký obrázek....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, miluju podobné fotky z přírody.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....