02 září 2011

Ferdáskův parádemarš.....

Vidět procházet se kakaduy, rozely, andulky a podobné "miláčky" našich klecí v reálu, tedy v jejich přirozeném prostředí s poštěstí těm, kdo se vypraví buď da Austrálie nebo do Indonésie.
Ale vidět si pochodovat kakadua po zahradě ve Východních Čechách nebývá zas tak pravidelné. Musím podotknout, že kdyby se ta naše bílá obluda nezačala taky škubat ( to už je mi prostě dáno, mít oškubané papoušky) tak by tyto fotky nebyly. To by totiž zdrhnulMrkající.....








Pokud se zadaří, tak se můžete těšit i na video, i z Ferdáskovým pozdravem......

13 komentářů:

  1. I když se oškubal, je krásnej.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. Moc mu to sluší. Je krááásnej.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle jsem bohužel nikdy nezažila. Měli jsme vždy andulky, andulky v kleci nebo po bytě. Nedají se nikdy ani pohladit - ty máš papoušky oškubané - my velmi plaché.-:( Nechala jsem se umluvit i na toho co mám nyní koupeného od chovatelky, dokrmovaného ručně - stejně na sebe nedá sáhnout a mě jen a jen klove!-:( Ty tvoje zvířátka jsou moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak bělounký a jak si mašíruje!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak to se divím, sousedka dole má anduláka a ten jí i mluví. Sice jen jedno dvě slovíčka, ale mají smysl. Sedá si jí na rameno a poštipuje jí ucho a šimrá zobákem na krku. A nadává jí, když se vrátí z venku. Pepík zlobí, zlobí...

    OdpovědětVymazat
  6. Pročpak se ti ptáčci oškubávají? Paní Hanako má korelu Růženku a ještě papouška Pašíka a nepsala, že by se škubali, spíš občas asi pelichají. Mění peří.  Ae stejně je krásný i částečně oškubaný.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ono to je u těch malých papoušků jako jsou andulky různé, někteří mají větší a jiní zase menší a někteří vůbec nemají žádný talent na naučení se mluvit. Stejně i tak s tou přítulností...

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherný, zvlášť ta fotka na stromě vypadá jako ulovená v přírodě.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Je to lump , ale srandovní, teď bych potřebovala přijít na to, jak sem narvat video co máme připravený, ale nějak nevím jak na to....

    OdpovědětVymazat
  10. Je nádherný!! Skutečný fešák, vypadá jako bezvadý kamarád Těším se na video!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Video jsem na blog dala tak, že jsem ho nejdřív uložila na youtube, zaškrtla jsem tam něco jako aby se k tomu nedostali cizí lidi, jen ti, co na to mají přesný odkaz. Ale tohle samozřejmě nemusíš. A potom už se to sem dá vložit jako každé jiné video ;) Jiné metody bohužel nevím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....