02 září 2011

P.S....

....vážení a milí moji čtenáři a komentátoři, jakož i spřátelení blogeři a blogerky, na týden se odmlčím, protože jedu sice jen na chatu, ale tentokrát na mě nevyšel žádný s volných noťasů, takže budu na suchu. Tak se těším na to, co za ten týden napíšete nového a jaké pěkné obrázky budou. Pak vám to zdrbnu a zahltím vás svými výtvoryUsmívající se. Takže za týden nashledanou.....
P.P.S. Máme každý víkend výstavu, tak nám s Bobešem držte palce.....

9 komentářů:

  1. Přeji příjemný čas na chatě (připomíná mi to dětská léta, kdy jsme často jezdili s babičkou na chatu). Budeme se na Tebe zase těšit. A Bobešovi držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. nepoznám ťa ale uži si chatu :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, už se těším, a na ty výstavy jsem zvědavá už kvůli rozhodčím. Jedna je prý známá "seskernice" a druhá je z Finska, kde je hodně velká a kvalitní dandičí chovná základna

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, krásně si to užij, odpočívej a načerpej sil. Doufám, že budeš mít sebou fot'ák a zdokumentuješ svůj pobyt a procházky lesem.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No, že se ptáš, bez foťáku ani ránu...a ještě navíc mám domluvený na pátek oběd se spolužákem někde na Malé Straně, tak to bude přímo obrázkovej masakr, ne lov . A hrozně se na to už teď těším....

    OdpovědětVymazat
  6. Měj se tam krásně a užívej si. Těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Budou, budou, jen holt trochu ze spožděním ...a jak je vidět dle komentáře, prázdniny jsi přežila ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  8. Spřátelená blogerka ti přeje tu nejkrásnější dovolenou, plnou pohody, klidu, sluníčka a duševního i fyzického odpočinku. Fotky pořiď, všichni se na ně těšíme, když bude i kovboj bude to fajn! Opatruj se a brzy se tu objev!

    OdpovědětVymazat
  9. Bobešovi držím všechny palce!Ať mu úsměv vydrží,on je moc veliký fešák!A tobě taky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....