24 září 2011

I když už tu tyhle krásky byly......

....nějakým mým neumětelstvím se mi podařilo vymazat část galerie a takovým malým nedostatkem tady na blogu je, že pokud si umáznete fotky v galerii, zmizí i z publikovaného článku. A to se mi stalo i s těmito slunečnicemi. Jen díky mé ješitnosti, že jsem je dala i na facebook, jsem si je od tamtud mohla stáhnou, páč jsem je neměla ani ve svých fotkách. A tak aby jsem vám to rozhodování ještě ztížila, tak tady jsou....miss Slunečnice....


Takže klidně prohlížejte, hledejte a nepospíchejte, výběr ještě potrvá tak dva měsíce, a nějaké pěkné obrázky ještě určitě přibudou.....a když se jich vybere víc, může se pak formou ankety těch dvanáct + jedna na titulní stránku vybrat. A já se s kamarádem domluvím, jestli by to šlo udělat aby se hotový kalendář dal poslat mejlem pokud by ho někdo chtěl....vytisknout nebo stáhnout na flashku a dát si ho někde vytisknout by neměl být snad problém.

2 komentáře:

  1. Hm, dala bych jí na kalendář na srpen, ale já už jsem si vybrala měsíc se "šípky" a každý má jen jednu volbu, vím -:((

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No můžeš je klidně volit, když bude víc námětů tak se pak formou ankety zvolí těch konečných 12+1. A tahle byly v červenci, jen jsem je prostě nechtěně smázla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....