24 září 2011

V korunách.....

I v korunách se začíná uhnizďovat podzim a
začíná je probarvovat.
A sluníčko mu v tom zdárně pomáhá.....

A teď pohled, který se naskytne veverce, když se šplhá po kmeni nahoru.....
Ale nejen v korunách dělají sluneční paprsky divy. Když skloníme hlavy níž také uvidíme spoustu zajímavých věcí.....

6 komentářů:

  1. Ačkoliv podzim nemám vůbec ráda, tvé fotky jsou náádherné Vendy, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky moc ne, ale když je takovýhle, slunný a bez deště, tak to si dám říct

    OdpovědětVymazat
  3. Nejen hezké, ale opravdu zajímavé. Já se ráda koukám na pěkně vybarvený smíšený les na podzim. On je barevný i v létě, ale na podzim - paráda. Máme u nás takový.

    OdpovědětVymazat
  4. Takový podzim jako je právě ted´mám moc ráda,není už tak horko a ty barvy,i když letos ještě nic moc,tady jsou i louky a listí sytě zelené.Tvé"obrázkové úlovky",jako vždy, na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No vidíš a teď jsem koukala na fb na fotky z Finska a tam už mají třeba psí víno ale úplně červený, tady je tak trošku "pocákaný" červenou . Ale jo, takhle si ten podzim taky užívám.Než nastanou mlhy a plískanice....

    OdpovědětVymazat
  6. Ta předposlední fotka se mi moc líbí. Podzim mám ráda...škoda, že letos toho asi moc nevyfotím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....