07 července 2011

V jednoduchosti je krása....

Je to opravdu tak, v jednoduchosti je krása a v přírodě je to nejlépe vidět. Já osobně mám strašně moc ráda slunečnice, a moje dcera dokonce tuto vášeň dovedla do dokonalosti, když jeden čas měla svou část pokoje čistě "slunečnicovou". Dokonce i povlečení si sehnala a já jí pak ještě jedno ušila, veškeré doplňky měly motiv slunečnice. A v koupelně samozřejmě nechyběl slunečnicový sprchový závěs a slunečnicové závěsy na oknech.
I na zahradě jsem měla rok co rok vysázený celý záhon rozličných druhů slunečnic od malých 50 cm vysokých po obry 2,5 metru vysokých s květy v průměru třicet, čtyřicet centimetrů. I v různých barvách. Jsem milovník kytek ve vázách, takže v sezoně květů byly slunečnice ve vázách po celém domě. Takže pro mne je na červenec květinou měsíce jednoznačně slunečnice....
Právě začínají na polích slunečnice rozkvétat a teď jsou nejkrásnější, hrdě nesou zlaté hlavy vzpřímeně a ukazují svou královskou nádheru. Do doby než odkvetou, a pak jí smutně skloní jako by ze studu za to, že jsou hnědé, staré a ošklivé......
Tyto fotografie nafotil můj muž na svých výletech kolem Rané a vůbec po Českém středohoří a já si je dovolila vypůjčit .

6 komentářů:

  1. Taky jsem si dnes natrhala slunečnice do vázy,jsou nádherné jak tvoje tak moje!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Už tak dva roky si říkám, že si zase nějaké slunečnice vyseju, ale pak na to zapomenu a vždycky se mi holky takhle nějak připomenou. Mám dokonce i semínka truhlíkových, ale skleróza je prostě silnější. A to jsem vždy s těch mých nechávala vázat dceři kytici k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  3. Slunečnice mám taky moc ráda. Na zahradě je sice nepěstuji, ale semtam nějakou "šlohnu" na poli a dám si doma do vázy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já je mám spojený s prázdninama stejně tak jako len. Když jsem jezdila na chalupu tak vždycky někde kolem byla nádherná modrá pole se lnem. A slunečnice nesměly chybět na žádné zahrádce. A když bylo někde poblíž poile se slunečnicemi tak jsme pořádali nájezdy jak kobylky a máti pak byla zavalená slunečnicemi ve všech možných vázách

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky. Miluji slunečnice.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Jseš úžasnej čtenář - komentátor, ale to je jedině dobře. Znamená to, že se ti to líbí a to jsem ráda

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....