07 července 2011

Je to on, není to on....

Tak nevím, tenhle kocour mi už od malého kotěte silně připomíná Charlieho Chaplina. A i když jsem ho fotila, s naprostou profesionalitou a klidem mi na lavici předvedl ostentativní nezájem. Jako by byl zvyklý na hledáčky kamer. Takže je to on, není to on....

14 komentářů:

  1. No je hodně podobný - měl buřinku? Pak by to bylo jasné   

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní záběr a ještě lepší kocour,to se hned tak přírodě nepovede!Zdravím.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Možná mu bylo horko,tak si jí sundal

    OdpovědětVymazat
  4. Nenamalovala jsi mu ten knír? My měli doma kocoura Charlieho, ale tenhle se mu podobá rozhodně líp. To víš že tě rád uvidím, i s tím kocourem. :

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Nenamalovala, to paní příroda....jo a pokud bys mě chtěl vidět i s tím kocourem, tak by sis musel udělat dost daleký výlet z Němec až sem k nám do gubernie ....

    OdpovědětVymazat
  6. Blanka Prausová8/7/11 16:07

    Třeba je to reinkarnace, jestli si začne nazouvat velké boty, je to jasné .....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Á, vítej, nevím jestli je má nebo ne, ale ani buřinku, ani boty a ani hůlku jsem tam neviděla. Ale bylo horko, tak si je zřejmě odložil už doma

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych řekla, že to on je Jen se na rozdíl od Chaplina dívá trošilinku nevraživě

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No bylo dost horko, tak možná proto. Ale nedej se zmást, Chaplin se také pořád nesmál, naopak, byl to člověk docela zlostný.

    OdpovědětVymazat
  10. Mylim ze je to on asi mal tazku noc, ze vypada tak nedotklivo

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Vítaj na mojom bloge, dúfam že sa ti líbí. Zrejme slavil Oskara či niečo podobné a tak bol trocha unavený...

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, tos vystihla přesně - opravdu celý Charlie

    OdpovědětVymazat
  13. Je to nádhernej kocourek a kouká tak jako kdyby říkal "jsem hrdej na to jak vypadám, jsem nejen slavnej, ale nejkrásnější". Hned bych si sedla vedle něj, dala si ho na klín a hladila jeho kočičí srst, až by mi to přineslo hezký pocit u srdíčka. Děkuji Karle

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jako kotě byl úžasně hravej a nebojsa, vždycky když jsme šli na procházku okolo se psy, vyběhl jak střela a začal si s nimi hrát. Anebo se lísal k nám a chtěl vzít na ruku. To se pak usadil na rameni a nechal se vynést až nahoru na kopec. Tam seskočil a pádil zase zpět domů.Teď se tváří takhle nevšímavě

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....