07 července 2011

I šampioni mají prázdniny.....

Mates
Konečně se zase udělalo pěkně a teplo, a tak jsme vyrazili s paničkou na procházku. A jelikož tepla bylo najednou skoro až moc, tak jsme s Matesem s radostí hupli do potoka a rejdili v něm, a já si hrál na divočáka a válel se spokojeně v blátě....


voda
voda
To že pak vypadám jak z útulku je jen něčí subjektivní pohled
voda
Schválně, kdo mě najde?
voda
Ten Mates všechno skazí, zase mě vyčmuchal a teď ke mně letí jak blázen
voda
Klasika, pošušňáníčko v podobě vyválení v bordelu
voda
Já nevím, co ta panička pořád má, vždyť jsem takovej hodnej pes!
voda
Mates ten musí všechno řádně očuchat
voda

Tohle břevno pod hospodou Nad Hrází je pro ty, kdo si na pivko přijedou sice na čtyřech, ale jen s jednou koňskou silou.

1 komentář:

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....