16 září 2010

Neúspěšně úspěšný maraton....

Víkend 27.8 -29.8. Tak mám za sebou výstavní maratón tří víkendových výstav za sebou.

MVP v Mladé Boleslavi, krajské výstavy v Rybníkách u Dobříše a klubové výstavy KCHT opět v Bolce.

A jak je psáno v záhlaví neúspěšně úspěšný. Vysvětlím. Jelikož je k získání titulu Český šampion krásy potřeba (zatím) čtyř ocenění CAC a já mám už tři, bylo tedy třeba zvládnout ten poslední krok a získat i ten poslední, leč....

Na první výstavě mě předběhl bráška Bredík, tak to je v rodině, to se tak nebere, v Rybníkách jsem sice byl za vítěze třídy a dokonce Krajský vítěz. To jsem se nafukoval, protože jsem to vyjímečně nandal tátovi, jenže ten ještě neměl srst zrovna výstavní tak to dalo méně práce. Ale tam se ten vytoužený CAC nezadával a na klubovce mě zase předběhl Bady z Pardubic, takže zas nic . Letos poslední šanci budu mít 9.10 na MVP v Českých Budějovicích. Tam to bude odveta jak s bráchou tak s Badym, takže uvidíme, uvidíme, UVIDÍME!!!!!!


Takhle jsem ťapkal na MVP


A takhle se promenoval Bredík, aby ne, když má pánečka bývalého tanečníka 


Ale slušelo mi to, že jo.....


















MVP Mladá Boleslav,V2,res.CAC.Rozhodčí p.Kitlinski (PL)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....