07 července 2024

A konečně se dostáváme ....

 


.... k tomu, co vlastně bylo de facto
jedním ze zlatých hřebů výletu do Rakous. Tedy, když to tak vezmu, nedá se úplně vypíchnout CO bylo to nej, protože tohle místo je krásné ze všech stran, ale pohledy na majestátní vrcholky Alp táhnoucí se do dálky pod jasně modrou oblou, ozdobené tu a tam ještě zbytky sněhu v obklopení bílých mraků je prostě WOW !!! Ano, ti z vás kdo jezdíte do Alp lyžovat, cykloturistit či jinak je navštěvovat asi řeknete Co ta ženská tady blázní? To přece víme a známe. Jenže já nic z toho nepáchám, takže jsem z nich při každé možné návštěvě prostě poprděná. Ale být někde ve dvou tisících metrech a mít okolo ty velikány, se prostě nedá přejít jen mávnutím ruky a rozhodně mě to nenechá chladnou. 
A víte co? Nebudu se dlouho vykecávat a rovnou vás 
vezmu nahoru ....


Hory stejně jako jezera jsem fotila i po cestě, a abych byla ještě za konzervu tak dvěma foťákama plus mobilem. Těch fotek je hodně a tak se na ně můžete podívat v galerii  , přičemž váš dojem že některé vidíte dvojmo ba i trojmo není mylný, jste úplně v pořádku, to já jen prostě používala všechny tři fotící přístroje 

Když vycházelo slunce ....


.... když kolem pluly mraky


.... když se naskytl pohled do dáli



.... když se naskytl pohled zblízka


.... když na vás ze svahu štěkal pes


.... když to všechno poprvé v životě vidíte ze dvoutisíc metrů n.m.





.... když stojíte "ve vzduchu" na Five Fingers


.... když se koukáte z lanovky


.... když jste dole a proti těm horám jste tákhle maličtí


.... když se na úbočí choulí muzeum a důl


.... když se na ně díváte z horské louky 


.... nebo když se vám představí jako obraz 


.... tak jsou to nádherné, úžasné, pohádkové .... prostě Alpy

20 komentářů:

  1. Anonymní7/7/24 18:58

    Nádhera ))) a foto s mraky mě vždycky fascinuje.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě taky. A když jsou takhle pod tebou tak to je ještě větší krása

      Vymazat
  2. Vendy, na druhém snímku odspodu je radost dívat se na bábovičky velkého tvůrce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera.Hory jsem milovala od malička a jak to šlo,nikdy nevynechala je navštívit.
    Nejvíce znám Julské Alpy,když jsme poprvé cestovali ještě na devizový příslib do býv.Jugoslavie.
    Se sousedy a soused,jako nadšený horolezec nás vzal na Triglav.Mám hodně zážitků z hor a při pohledu na tvoje fotografie jsem si hodně zavzpomínala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak k horám nikdy láskou neplála, páč se tam jezdilo na zimní lyžařský výcviky a to nebylo vůbec nic co by mi šlo a co by mě bavilo. Jejich kouzlo jsem objevila až teď, když jsem tam začala jezdit v době kdy není sníh. To mě baví nesmírně a líbí se mi tam.

      Vymazat
  4. Není co dodat! Krása, Vendy!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou ta místa, kde toho člověk po rovině moc nenachodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě ne :D. Ale třeba od té stanice lanovky k Five Fingers to je zrovna po rovině. Pokud tedy nevystoupáš ještě pár výškových metrů až na vrchol Krippensteinu. Ale to taky není nic zabijáckého

      Vymazat
  6. Nádhera. V Alpách jsem sice nebyla, ale podobnými pohled, jsme se kochali v Tatrách. Je to opravdu zážitek cítit se jako maličká součást těchto velikánů. Ten skalní pes ve sněhu je fakt super. Michala bych na lano ku nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, tak Tatry jsou taky vcelku ostré kopečky. Skalní pes mi padl do oka hned, ten se nedal rozhodně přehlédnout :D

      Vymazat
  7. Toho psa jsi chytila moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  8. No krása a zase kráse. Ten hafan nemá chybu :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, krása. Hned bych obula pohory a vyrazila (a umřela někde v půlce svahu, protože moje kondička od doby, kdy jsme byli v Alpách naposledy, šla jaksi k čertu ;-))
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co myslíš já? Já vědět že to musíme vyšlapat pěšky, tak umřu už pod těmi kopci! Nemám ani za mák fyzičky co se týče chození do kopců....

      Vymazat
  10. Anonymní8/7/24 21:34

    Lezarts
    Mě se Alpy nikdy neomrzí, tak si ty nádherné fotky užívám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, neomrzí se ty výhledy asi nikdy.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....