02 června 2024

Když pršelo .....

 


.... jen se lilo. A přestat pršelo, tak se fotilo.
Tedy pardon, trochu jsem si upravila text písně Jiřího Suchého na situaci při které vznikly dnešní fotky. Aneb venku mokro, tady mokro. Venku déšť, tady déšť .....














A jelikož byl duben, počasí se měnilo jak na běžícím páse ... kde byl déšť za chvíli svítilo sluníčko





25 komentářů:

  1. Super. Ty koniklece jsou jako štrasové šperky. Moc se mi líbí i jabloňové květy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koniklece po dešti jsou vždycky něco. Jak jsou chlupatý, tak se na nich ty kapky drží hodně dlouho

      Vymazat
  2. Ženám obvykle déšť nesluší, zato květinám ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo by se i říct, že ženy déšť narozdíl od květin nesnáší.... obzvlášť cestou od kadeřnice ;-)

      Vymazat
  3. Anonymní2/6/24 17:22

    Lezarts
    Ráda bych tak krásně vypadala, když zmoknu😁
    Krása!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď po cestě z práce jsem dostala pěknýho plaváka, a rozhodně jsem takhle krásně nevypadala..... spíš jak zmoklá panda :D :D :D. Nepoužívám voděodolnou řasenku. Naštěstí jsem jela na kole tak jsem se v téhle podobě nevyskytovala na veřejnosti moc dlouho.

      Vymazat
  4. Musím jenom pochválit))) NÁDHERA!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Už bych brala trochu slunce, ale fotky to jsou nádherné!
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem rozhodně pro sluníčko všema deseti! ;-)

      Vymazat
  6. Koniklece jsou krásné i po odkvětu. S kapkami vždy se dají pořídit zajímavé snímky. Teď zvláště, když je po dešti, tak bude plno objektů na focení s vodou i na lukách. Chtělo by to vyrazit ven, ale dnes se mi nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já taky bych vyrazila. Nemám moc náladu protože jsem utahaná jak čokl.

      Vymazat
  7. Když prší, tak příroda je tak marnotratná - to je nějakých perel a perliček, kterými ozdobí kde co !
    Krásné fotky !
    Hezké pondělní odpoledne, Vendy!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Tu perla, tamhle diamant .... ;-)

      Vymazat
  8. Bez deště bys neměla tak krásnou zelenou zahradu a zajímavé fotky! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně bych neměla tolik slimejšů a plžáků.... :(

      Vymazat
    2. Jednou na dovolené v Jeseníku jsem denně u chaty sbírala ty hnědé zmetky do igelitového sáčku a pak je zavázané házela do popelnice a měli jsme trávník bez nich, ale dalo to hodně práce. Vnučky byly malé a moc se jim slimáci nelíbily.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Kurňa, takovou hrubou chybu jsem napsala - nelíbili!!!

      Vymazat
    4. Já je nabírala na lopatku a házela na silnici :D. Kdo z nich byl rychlejší než auto vyhrál jackpot :D :D

      Vymazat
  9. Voda na fotkách přírodě rozhodně sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. Fotíš pořád skvěle, fotky jsou nádherné, ty kapičky deště jak se třpytí... Hned první fotka mě zaujala převelice, krásná barva. Ale prakticky každá další fotka by se dala označit jako nádherná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....