12 května 2024

K dnešnímu článečku ....

 


.... mě inspirovala Evka z blogu ES - ideas 
která psala o své koupi krásných pivoněk, a svém pokusu je namalovat. Já malovat neumím, tedy barvami. Raději maluji světlem, čili fotím. S Evkou sdílím společnou lásku k pivoňkám, několik jich na zahradě mám, a stále vymýšlím kam dosadit další. A samozřejmě nikdy neodolám si je dát do vázy. Tím pádem se dostávám k jádru věci. Od loňska mám pár fotek kdy jsem si trochu hrála s vázou posledních květů které jsem po deštích ostříhala a foťákem. Nějak na něj stále nebyl čas, nebo se nehodil. Až teď, kdy nastává opět jejich čas ....









26 komentářů:

  1. Anonymní12/5/24 09:29

    No pániiii; pivoňková nádhera)))
    Hezkou neděli přeji Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To stačilo vidět jednu fotku na fb a byla inspirace. A stačilo si přečíst jeden článek na blogu a byla další ;-)

      Vymazat
  2. Pivoňky mám také ráda, hlavně jejich vúni. Škoda, že ty klasické tmavě rudé, vždy brzy opadávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty klasické karmínové (paeonia officinalis) nemám. Mám v té barvě ale jiné. Jinak mám růžové a bílé.

      Vymazat
  3. Včera jsem potřebovala do kytice jednu pivoňku pro vůni a nic jsem nesehnala. Šla jsem gratulovat k dvacetinám, škoda, že jsem u Evičky nenašla inspiraci dřív. Byla bych se v té kavárně stavila a možná by je měli. Zajímavě jsi pivoňky, Vendy, loni nafotila...Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak většinou bývá. Něco si člověk vymyslí aby zjistil že k tomu nemá materiál ;-) Díky za pochvalu.

      Vymazat
  4. Vendy, opět nádherné fotky. 👍👍👍 Pivoňky jsme mívali před domem a když jsme předělávali zahradu, dali jsme je na jiné místo. Tam se jim nedařilo a jedna po druhé odešla. Teď máme zahrady jen půl a pivoňky už není kam dát. Tak se kochám tou krásou tady.
    Měj hezké dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těm mým musím trochu pověnovat. Ještě jsem je nikdy vlastně nehnojila. Už je mám drahně let a dávají už najevo že by to sakra potřebovaly ;-)

      Vymazat
  5. Pěkné pivoňky i fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. To byly posbírané už opravdu poslední zbytečky ...

      Vymazat
  6. Pivoňky mám ráda a ty jsi je zajímavě nafotila.S tím tmavým pozadím se mi to moc líbí,vynikne jejich krása
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se já kochám pro změnu na fb u jednoho holandského fotografa květů, ten má úžasné portréty květin.

      Vymazat
  7. Moc pěkné, zajímavé fotky. Pivoňky mám moc ráda. Hezký den přeji, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju moc, i já je mám ráda, ty musí být prostě být ;-)

      Vymazat
  8. Krásne fotky, ako vždy :) Musím sa pokochať, kým mám chvíľku času. Nejako nič nestíham.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, vzácná návštěva! Tak se kochej, kochej. Já se pro změnu u tebe kochala tím co u vás roste normálně planě a tady jsou to pokojovky :D

      Vymazat
  9. Hezky sis pohrála a výsledek perfektní !
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si člověk musí pohrát. Teď si zas hraju trochu jinak ....

      Vymazat
  10. Pěkná práce, pivoňky mám ráda. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsou to takové ty milované babičkovské kytky které nesměly chybět na žádné zahrádce. Já si teď na druhý pokus koupila japonskou dřevitou, tak jsem zvědavá jestli mi vydrží dýl než dva roky jako ta předchozí.

      Vymazat
  11. Anonymní13/5/24 10:20

    Lezarts
    Miluji Pivoňky na zahradě i ve váze.A jak vidno je nás více, nemaluji a ani nefotím, ale zase z nich ráda vážu kytice:-) Nefotila si je krásně, jak za starých časů👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... je nás víc :D. Tak já zas nevážu. Prostě je narvu do vázy a je vymalováno! :D :D

      Vymazat
  12. Anonymní13/5/24 17:43

    Lydie
    Pěkné fotky. Také mám ráda pivoňky.

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonce i můj muž je může. U něj je to ovšem díky názvu! :D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....