29 května 2024

Černolické skály .....

 

.... jsem už na blogu měla sice 
dvakrát, a rozhlednu Korunka jednou, nicméně se domnívám, že je to místo natolik zajímavé a pohledné, že za třetí uveřejnění fotek z jejich návštěvy se na mne snad zlobit nebudete. Navíc jsem na něm byla v různé roční doby, takže i vzhled lesů kolem nich je pokaždé jiný. 
Tentokrát jsem je navštívila s dcerou a Bobulí při našem dubnovém pobytu na chatě. Vlastně to byl náš první výlet po příjezdu. Holky měly naplánováno po celý pobyt hledání kešek na místech kam se chtěly podívat. V ZOO jim to tedy kvůli nadměrnému výskytu mudlů nevyšlo, ale jak u Korunky tak pak na samotném Mníšku a Kytíně jim to už vycházelo. Jedna novinka se ale u Korunky objevila a musím říct, že jí asi každý návštěvník kvitoval s velkým nadšením. A jen doufám, že tam vydrží hodně dlouho ....










Po náročném vystoupání na kopec, a pak na rozhlednu, osvěžení je více než žádoucí věc. A od toho tu je ..... hopla! Samoobslužná lednice s velkým výběrem nápojů!




Tak na zdraví a na další výstupy!


Od rozhledny jsme vyrazily dolů ke skalám. Nutno podotknout, že Bobuli se na nich náramně líbilo ....



Celý masiv tohoto hřebene i okolí tvoří ordovické křemeny













A po návratu domů bodla večeře v restauraci Na schodech 








18 komentářů:

  1. Paráda - lesy, skály, s babičkou na rozhlednu a pak - něco dobrého na zub. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak. však celý rok fňuká že chce na perníkový domeček na holkovou jízdu :D :D

      Vymazat
  2. Anonymní29/5/24 21:11

    Krásný výlet jste měly a tvoje fotky obdivuji neustále)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc hezké místo, a z rozhledny jsou opravdu parádní výhledy. Ale jelikož jsme asi přízemnice přízemní, nejvíc nás nadchla ta samoobslužná lednice plná piva :D

      Vymazat
  3. Anonymní29/5/24 22:00

    Lezarts
    Zajímavé místo a hezky nafocené !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, místo moc příjemné. Však taky tady vznikl první horolezecký spolek, tady se začalo lézt po skalách.

      Vymazat
  4. Bezvadný výlet to byl !!! Však taky fotky o tom svědčí. Taková večeře v resturaci,,Na schodech" je nejlepší :-). Klidně bych si přisedla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ona to je restaurace a kavárna v jednom :D. Sedáváme tam všichni. Ať s jídlem nebo s kafetem, nebo prostě jen tak. A to tam vždycky máme venku stůl a křesílka. Ale je zvláštní že tam prý sedával i můj otec. Ono to nějak láká.....

    OdpovědětVymazat
  6. Já se tedy nezlobím, protože je to moc krásné místo! A večeři na schodech, tu bych brala hned, připomíná mi dětství, kdy sedět s jídlem kdekoliv jinde, než u stolu, bylo náramným dobrodružstvím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím jídlem máš pravdu. Když jsme bývali na chalupě, chodila jsem si se vším krom oběda, sedat na velký balvan na hrázi rybníka. Měl takovou šikovnou římsu kolem, na kterou si člověk dal nohy a parádně se tam sedělo. On byl vůbec takovým naším posezením, poležením i jídelnou, když bylo hodně vody, tak z něj i kluci skákali do rybníka. Prostě taková naše " sociální síť". Když to beru zpětně, tak jsme na něm trávili nejmíň třetinu času z prázdnin. A místo je to opravdu moc hezké....

      Vymazat
  7. Vendy, díky - pro mne je to fajn typ na výlet - skály, rozhledna - to je moje (resp. naše)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že by se ti to tam líbilo. Můžeš to spojit se zámkem v Mníšku. Je to kousek od Řitky a ta je zas kousek od Mníšku ;-)

      Vymazat
  8. Černošické skály jsou první horolezecké skály v Čechách.
    Mnoho let zpět jsem tam i já zkoušel lézt.
    Líbí se mi ta fotka se stromem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zmiňovala jsem to v obou článcích o nich. Pravda, v tom prvním jsem o jejich historii psala mnohem obšírněji. Neustále tam při každé návštěvě někdo lozí. A zadařilo se?

      Vymazat
  9. Nádherný výhled po krajině. A ty fotky skalisek a na nich rostoucích stromů jsou bombové. Máš oko a pořád skvělou úroveň focení. Byl to asi skvělý výlet.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to moc příjemné místo na které se ráda vracím.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný výlet. Tam by se.mi také líbili. Skály mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi by se ti tam opravdu líbilo, obzvlášť z té horní strany ty skály jsou parádní.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....