18 dubna 2024

U zimních obrázků .....

 

.... ještě zůstaneme (promiň Míšo, ale
už jsou poslední 😏) a trochu se podíváme na zmrzlé detaily jednoho lednového dne. Svítilo sluníčko a zahrada byla krásně ojíněná. Takže jsem vzala prťouše NEXe, starosklíčko (tedy už se v nich začínám ztrácet) a šla se trochu po zahradě projít. 
Dneska to vypadalo na zahradě skoro stejně. Pěkně se nám to letní počasí zvrhlo. Bohužel to odnášejí rozkvetlé ovocné stromy, takže letos to zas na nějakou sklizeň moc nevidím. Nu což, aspoň nebude práce se sbíráním spadaných jablek....






















22 komentářů:

  1. Vendy, jinovatka dokáže vykouzlit z obyčejné větvičky, či uschlé květiny, náramnou krásu.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom žádná! Proto se vždycky těším na jinovatku na různých lučních sušinách. Bohužel letos jsem nechytla nic. Když jsem mohla jít fotit tak už bývalo po jinovatce nebo námraze nebo pokud byl víkend nebyla ani jedno....

      Vymazat
  2. Vendy, moc hezké fotky detailů, což je věc, která mi moc nejde (fotím střídavě mobilem a foťákem bez nějakého doplňujícího vybavení, co kromě nešikovných rukou může být taky důvod)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ke starosklíčkům mezikroužky, takže mě to pustí na detaily dost blízko. Anebo mám takový skoro makro objektiv. Ten ale nespadá do kategorie starosklíček....

      Vymazat
  3. Tyto fotografie bych uvítala, když bylo +28°C, ale když je venku 5°C, a fouká ledový vítr, tak z nich je ještě větší zima...hihihi...ale povedly se Ti. měj se pěkně a těším se na nějaké hřejivé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak jsou naprosto tématické, byť z ledna ;-)

      Vymazat
  4. Vendy moc hezké fotografie, Ty máš na to talent ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní18/4/24 18:14

    Úžasné !!!! Bude výstava ????
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude. Od října do prosince. Měla bych něco začít připravovat ale nějak to zanedbávám....

      Vymazat
  6. Vendy, nádherné fotky. Já ani nevím, jestli jsem tuhle zimu nějakou jinovatku viděla... Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty nejkrásnější propásla. Bylo to ve všední den když jsem byla v práci a vždycky jen dopoledne. Když jsem přišla domů bylo po parádě. Tohle byl víkend takže jsem alespoň stihla tu zahradu

      Vymazat
  7. Nádherné detaily.Možná se podobného počasí dočkáme.Dnes mrzne a na autech je jinovatka
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady už druhý den mrzne. Jabloně mají spálené květy, dvě azalky jsou na špenát, okrasné trávy, bohyšky .... všechno zmrzlé. A to nemluvím o magnólii. A bude to strašit i přes víkend, takže letos nebude žádné ovoce.

      Vymazat
  8. Anonymní19/4/24 09:36

    Lezarts
    Vzhledem k počasí dost aktuální příspěvek😉

    OdpovědětVymazat
  9. Někde by řekli, že jsou fotky jako z dneška. Super detaily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sice bylo už druhý den pěkně mrazivo, ale na tohle to ještě díky bohu nemělo. Ale bude to strašit ještě i o celém víkendu. Tudíž co nepomrzlo za tyhle dva dny, domrzne přes něj.

      Vymazat
  10. Jako vždy fotky krásné. Takové spíš aktuální nežli vzpomínkové :-). Byla jsem si na zahradě pro větvičku libečku a ruce mne normálně zebou.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějak se to spojilo s tím počasím, to je pravda. Včera tu dokonce chvíli chumelilo jak ani ne za celou zimu.

      Vymazat
  11. Na pořádné zimní fotky si holt člověk musí počkat do jara :-).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....