26 dubna 2024

Pro srovnání jsou dnes ....

 


.... fotky z druhého úlovku, a tím je 
už je moderní objektiv na digitální foťáky. Je jím Sigma 24 mm 1/2:8 macro. Fajn že je pěkně široká pro focení ve městě, ale zároveň se dá fotit i nějaké to macro, tudíž je to takové 2 v 1 sklíčko. Jednu Sigmu už mám, ale ta je pro změnu zoom 24 - 300 mm, přenechala mi jí známá, protože na jejím nikonovi ostřila jen manuálně a ona špatně vidí, takže měla problémy s ostřením a musím říct, že mají svá určitá specifika narozdíl od nikoňáckých objektivů, byť jsou pro Nikon určené. Dalo by se říct, že jim pořád přicházím na chuť a nejsou to úplně skla kterým bych propadla hned jako třeba starosklíčkům ....






Ač moderní sklo, i ona dokáže v bokehu krásně kroužkovat



















Příště se zas podíváme na zoubek druhému starosklu, a tím je Tessar 2.8 / 50

12 komentářů:

  1. Vendy, opět nádherné fotky. Budu se opakovat, ale prostě umíš. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, pro mne jsou objektivy a starosklíčka španělská vesnice, ale fotky máš moc pěkné, ať použiješ cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27/4/24 08:31

    Lezarts
    Technikám focení nerozumím, ale na její výsledky se mi krásně kouká. Máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když ta technika je hodně důležitá....

      Vymazat
  4. Se Sigmami nemám prakticky žádné zkušenosti. Nějakou dobu jsem uvažoval, že si pořídím Sigmu šestistovku, ale teď jsem to upozadil, protože jsou dost velké výdaje s výstavami...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád jim přicházím nějak na chuť, ale nevím. Je to prostě něco jiného než nikoňácký nebo canoňácký objektivy. Možná tak ještě ta artová řada je asi hodně dobrá.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Teď si ho užiješ do sytosti 😆

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....