28 dubna 2024

Na tenhle objektiv ....

 


.... jsem byla hodně zvědavá. Na fb jsem ve
skupině starosklíčkářů vídala krásné fotky tímto objektivem, a když jsem ho náhodou našla na bazaru, neváhala jsem dlouho. A musím říct že se vyplatilo. Tohle starosklo vystřídalo na prvním místě v oblíbenosti Pentacony. Fotí krásně ostře do dálky i nablízko což jsem si teď vyzkoušela při focení v ZOO a to jsem občas dělala i brutální výřezy. A má fakt krásný bokeh ....





























Tak můžete vesele porovnávat které ze skel vás nejvíc oslovilo...

19 komentářů:

  1. Anonymní28/4/24 16:31

    To je taková nádhera. Nejen příroda je kouzelnice, ale i ty taky se sklíčky. Mně se líbí všechno.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní28/4/24 20:04

    Lezarts
    Opět krásná podívaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bylo hlavně po té zimě nezimě příjemné pokoukání na barvy a tím pádem i inspirace pro focení

      Vymazat
  3. Vendy, krásné kytičkové fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsi dala tedy nálož fotek !!! A krásných fotek! To tedy jóó !!!
    Měj hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, opět krásné fotky.👍👍👍 Pokochala jsem se tou nádherou.
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
  6. U mne vede jednoznačně ta první fotka. Starosklíčko dělají moc pěkný bokeh, třeba ty křížky u samotné sněženky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi myslíš kolečka 😉. Ale jo, máš pravdu, bokeh mají moc pěkný.

      Vymazat
  7. Vendy, to je taková krása!!! M.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy máš tedy pořádnou fotografickou výbavu.Mně se líbí bokeh,který dělají někdy starosklíčka úžasně.
    Mně se dařil jenom v ostrém protisvětlu.
    Nádherné fotografie.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten bokeh opravdu nejvíc vynikne při focení v protisvětle a s co nejnižší clonou kterou objektiv nabízí. Jak se říká Na plnou díru ;-). No už se musím krotit, teď mám ještě domluvené tři objektivy. Jedno starosklíčko ale 200 mm a moderní soňáckou 16 - 50 mm a artisan 35 mm. Chtěla jsem mít na tu sonku i normální objektivy. A přemýšlím o prodeji alespoň jedné zrcadlovky.

      Vymazat
  9. Vendy, krása. Ještě hodně takových fotografií .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Neboj, těch bude až to nebude hezký! ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....