14 března 2024

O další čtyři dny později ....

 


.... kdy vznikly sněhové fotky, bylo opět
jaro. Ostatně takhle to bylo poslední měsíce velmi často. Tak jsem šla trochu vyvětrat zas jedno starosklíčko. Sluníčka bylo poskrovnu, ale bylo teplo a provětrat se už bylo zas nutné. Mám teď na to většinou víkendy, chodím z práce utahaná a na nějaké procházení většinou není ani nálada. Začínám chápat co myslela jedna kolegyně tím, že po šedesátce je najednou každý rok na hrbu víc znát než před dní. Mám tři a někdy jsem utahaná jak kdyby mi bylo sto ....


Protože mokra bylo do aleluja, na cestě bylo dost kaluží. Ráda si v nich fotím odrazy .....







Stejně jako ty na hladině přehrady


Někdy se v nich ukáže i pes se svým pánečkem jdoucí po cestě nad přehradou







Bývaly doby, kdy jsem tady fotila spousty ledounů a zasněžené břehy


Tentokrát jen jiskřivou vodu a místo ledounů kameny






A za další čtyři dny se podíváme na jednu návštěvu tady u nás na terase. Bylo dopoledne posledního dne roku 2023 .....






22 komentářů:

  1. Krásně vodní fotky, u nás už nějakou tu dobu ani ň.
    Já ti nevím, do šedesátky mám ještě daleko a občas si přijdu servaná jako angrešt už teď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to občas tak mívala, ale teď je to mi přijde setrvalé....

      Vymazat
  2. Krásné fotky z přírody.Hezký den a i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám s tím čím dál tím větší problém fotit tady u nás. Mám dojem, že všechno už jsem nafotila za těch třináct let co bloguji tisíckrát.

      Vymazat
  3. Taky ráda fotím odrazy ve vodě.
    Prima fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nejen odrazy ve vodě, ale všeobecně odrazy jsou zajímavá kategorie na focení

      Vymazat
  4. Anonymní15/3/24 12:05

    Lezarts
    Krásné zrcadlení i obzory.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) Přeji příjemný víkend, Šárka

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, krásné "odrazovky" a i ty další fotky.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pro mě těžší a těžší tady nafotit něco nově. Takže hledám alespoň něco onačejšího ....

      Vymazat
  7. Ty kameny na snímku jsou moc pěkné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou naplavené kameny po velkých vodách. Tvoří takovou kosu v řečišti kam se dá jít když chci třeba fotit jako "z vody" a jsou některé hodně zajímavé

      Vymazat
  8. Vendy, po šedesátce mám stejný pocit :). A fotky jsou moc pěkné - mám zrcadlení ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát že doba je taková, že si člověk nemůže užívat důchodu jak by se slušelo, ale musí pořád pracovat aby měl alespoň na trochu klidnější život i když ne bez stresu, tak alespoň s minimem, a mít možnost udělat si tu a tam nějakou malou radost.

      Vymazat
  9. Také se mi ty kameny líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najdou se tam opravdu zajímavé kousky. Naplavila je tam řeka při každé trochu větší vodě.

      Vymazat
  10. Anonymní16/3/24 08:03

    Zajímavé fotoúlovky))) máš to správné očko Všechny mají něco do sebe.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě potěšila, já si říkám, že to jsou takové úplně obyčejné fotky....

      Vymazat
  11. Dnes to bylo vzhůru nohama, ale nádherné odrazy. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odrazy já ráda. Kdekoliv, v čemkoliv a v jakémkoliv množství ;)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....