10 března 2024

Když není co fotit ....



.... a jsou svátky a vy jste pěkně nabaštění
a vůbec, ale vůbec se vám nechce nic dělat, natož vylézt ven, kde je stejně pořád hnusno, tak vás napadají různé věci. Mě tedy dalo by se říct blbosti. Mám tu na poličce už od podzimu rozpadlé květenství kozí brady kterou jsem měla v plánu vyfotit. Jenže jsem do ní nechtě drcla a ona se mi rozložila na prvočinitele. A já na ně pořád koukala a koukala, až mne napadlo strčit pod ně jeden tmavý papír a za ně druhý, vzít sprej s vodou, postříkat je a zkoušet si na nich různá starosklíčka. Co vzniklo můžete vidět dnes. Použila jsem Pentacon 50/1,8 a Helios 44-2 50/2 plus použila výřezy ....

Jednou vypadaly jak tančící baletky ....


..... jindy jak nějaké vesmírné obludky











No a jindy nám baletky trochu mokly v lijáku 😉



26 komentářů:

  1. Tak dnes jsi mne tedy dostala !!!!!!
    Hezkou neděli ,Vendy !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní10/3/24 09:46

    Lezarts
    Když na mě vyjela první fotografie a ještě jsem nečetla příspěvek, bylo přesně to samé co mě napadlo př pohledu…baletky!
    Jo kdo si hraje nezlobí a ještě několik lidí okouzlí:-)))
    Tato série mě naprosto okouzlila!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se s takovými fotkami vyblbnu, ať už to jsou odkvetlé pampelišky nebo různé skelety posbírané po zahradě.

      Vymazat
  3. Vidíš, už to z tebe leze, Vendy, pak, že není doma co dělat - a z takové situace vzniká umění, a zveřejněním těšení lidí, o kterých ani nevíš.
    Krása!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když takové nápady nemám každý den... to mě občas něco nakopne a pak to takhle dopadne :)

      Vymazat
  4. Vendy, kouzelné fotky. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi umělkyně,fotografie se mi moc líbí
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No až tak bych to neviděla, tu umělkyni ...;)

      Vymazat
  6. Vendy, tak toto se Ti opravdu moc povedlo. Tady je vidět, že kdo si hraje nezlobí... a ještě potěší ostatní...měj se moc hezky a teď už doufám, přijde to jaro a bude co fotit i venku..i když já si vždycky něco najdu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No venku už jsem toho nafotila vcelku dost ;)

      Vymazat
  7. Úžasné fotky, Vendy! Krásně sis pohrála...
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je neskutečná nádhera, opravdu je pořád co fotit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, občas mám takovéhle záchvaty ;-)

      Vymazat
  9. Jediné, co mne napadá, je "oh"

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní12/3/24 00:20

    Lydie
    Umíš si pěkně hrát.....

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, tak to jsou přímo umělecká díla! Krása. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co se týče chmejří fotím ráda cokoli

      Vymazat
  12. Anonymní12/3/24 17:10

    Wow!!!
    Nádhera.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Baletky se ti povedly. Nádherné záběry.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....