17 února 2024

Že jsem měla velký vztek ....

 


.... při probuzení do druhého dne po dandičím
sletu určitě pochopíte. Bylo tak nádherně, sluníčko svítilo a na stromech ještě zlatě zářily poslední zbytky listů. Proč! Proč takhle nebylo včera, ale je dnes, když se vracíme domů a strávíme tak půl dne na cestě, místo toho abych tedy si tu krásu užívala na procházce. Než jsme se definitivně nalodili, pro loňský rok definitivně zazimovali chatu ještě jsem si naposledy oběhla zahradu a trochu nafotila tu krásnou atmosféru slunečného dne. Na sluníčku si po té mokré procházce užíval samozřejmě i Myšpulín .....

No řekněte sami, dokázali by jste se nerozčílit? Těšíte se na něco a ono se to zrovna moc nevyvede a za 24 hodin tohle....



Jak se mi podařil tenhle kolotoč nechápu. Ještě bych brala kdybych měl na foťáku starosklíčko, ale s klasickým zoomem  s kterým jsem fotila dne před tím bez toho, že by něco podobného stvořil. A ne, ani jsem nezkoušela Čerfův systém focení


Ještě jednou a v klidu 



Ještě poslední ohlédnutí a jde se nakládat do auta. Myšpulín musí jako první. Jinak si okamžitě zaleze pod postel a není k vytažení 😁






Už stojíme na světlech kousek od Vysokého Mýta. Světla tu jsou proto, že zde probíhá archeologický průzkum před stavbou další části D35 a zde byly objevené základy nějakého osídlení. Co s nimi bude dál, nevím. Asi se zdokumentují a zase zasypou .... z tak zase nenávratně zmizí část naší ranné historie



Tady je nejkrásněji když ještě mají duby zlaté listí. Celé to je jak průjezd zlatým tunelem






Tak, a tohle je definitivní tečka za loňskými výlety. Na letošní si počkám až do dubna, ale jestli to vyjde, bude hodně výletový. 2x chata a jednou zas Vídeň .... jenže, znáte to. Člověk míní, pánbůh mění .... a v mém případě to je docela pravdivé 😉

A malá perlička na závěr. Takhle si poradila AI s dandíkem 




29 komentářů:

  1. On podzim už je takový, že je každý den jinak a někdy to opravdu zamrzí, když počasí na určitou akci vyjde deštivé a druhý den, když už je po akci, je najednou zase hezky. Je to zákon schválnosti. Ale větru dešti neporučíme a musíme to brát jako to je i když nás to pak zamrzí. Tak Ti přeji hlavně ty slunečné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ten Dandík je perfektní....Měj se pěkně.

      Vymazat
    2. Tak můžeš si to stokrát říkat ale stejně po sto první budeš naštvaná ;-)

      Vymazat
  2. Pěkné ohlédnutí za uplynulou sezónou.
    I já plánuji jarní návštěvu vídeňských kaváren.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké barevné fotky. Ber to tak, že chata se taky líp zazimovává ve slunci než v lijáku. I když tedy chápu tvé rozladění - zažili jsme to dvakrát na dovolené v Krušných horách - při příjezdu azuro, daleké výhledy, ... A zbytek týdne jsem hledala "mokré" varianty výletů ;-).
    Teď jedeme na 4 dny na Hlubokou a bojím se, že to taky bude spíš na mokré varianty
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O propršených dovolených a obzvlášť na lodi bych mohla dlouze vyprávět.... voda všude. Nad námi, pod námi pak i v lodi .... mokrý spacáky, mokrý boty. Div že to děti neodnesli vždycky nějakým moribundusem

      Vymazat
  4. Také bych se naštvala, ale co se dá dělat. Přesto se vám setkání celkem povedlo. S těmi archeologickými nalezišti to tak bývá. Pokud se objeví při stavbě čehokoli, tak se jen zdokumentují a pokračuje se. Tak se stalo i u nás na náměstí při rekonstrukci. Možná se to nějak zakonzervuje podle toho, co se našlo. Jinak fotky pěkné a záhada na jedné fotce se asi nevyřeší, ale někdy právě o tom asi fotografování je. :)
    Měj se hezky a hurá do jarních výletů. Tobě už také jistě něco raší na zahradě. Hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mě překvapilo, jak blízko povrchu jsou. Na zahradě už kvetou krokusy a začínají sněženky. Tenhle týden by měli dorazit moje dárky k narozeninám tak jsem zvědavá.

      Vymazat
  5. Takový podzimní den asi milujeme všechny. Škoda, že se zatoulal a nepřišel včas...
    Vendy, přeji hezkou neděli a hlavně ať se plány podaří! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak. I by se snášel líp kdyby si člověk mohl odskočit na procházku, jenže na to nebyl čas. Víš asi sama jak to vypadá když se odněkud přijede. Vybalovat, vytahat prádlo na vyprání, u nás ještě vyklidit kočkám.... a než to všechno je tak se většinou zatáhne.

      Vymazat
  6. Tak to bývá, počasí vyšplouchnout umí. Co naděláme. I tak jsou fotky bezvadné z každého dne. Mají svoji atmosféru.
    Měj pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se mi zdá, že to počasí vyšplouchává hodně a nečekaně.

      Vymazat
  7. Anonymní18/2/24 08:34

    AL ho teda vyšvihla))) fešák to je ))). Přeji hezké těšení na další výletování.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona z něj udělala mix mezi dandíkem a westíkem. Tedy ne mě, jedné dandíkářce. Má čumák a oči dandíka a ouška westíka :D Ale nechápu proč zrovna letec?

      Vymazat
  8. Anonymní18/2/24 10:29

    Lezarts
    …lépe pozdě, než nikdy! Krásné připomenutí kouzelných barev podzimu.
    Jak vidno,Dandík je už připraven vyrazit za novým dobrodružstvím🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo .... akorát ten můj se dále bude držet při zemi ;-)

      Vymazat
  9. Vendy, opět nádherné fotky. 👍👍👍
    Tady platí přísloví, že "počasí a příbuzné si nevybíráš" a také, že "zákony schválnosti fungují neúprosně".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak nějak .... Murphy platí vždy, všude a ve všem ;-)

      Vymazat
  10. Krásný podzim a vyvedený kolotoč. Ono se to počasí moc naplánovat nedá - furt to nějak neplatí "poručíme větru, dešti." I tak krásné fotky a přeji hezké dny. Ju, pilot parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už vůbec nesmím plánovat. To vždy dopadne špatně. Jo, je to fešák! ;-)

      Vymazat
  11. Vendy, nádherné fotky. A usmívám se tady tomu, proč musí Myšpulín do auta jako první... Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to s ním fakt šílený, jak vidí že beru do ruky postroj do auta a včas ho nechytím, vlítne pod tu postel až úplně ke zdi kam se na něj prostě nemám šanci dostat a trucuje tam.

      Vymazat
  12. Nádherné barvy a malba úžasná.Já to tak mám téměř vždy,když jedeme někam dále většinou s vnučkou nestojí počasí za nic.Vendy,hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle fakt naštvalo protože na každé dřívější setkání jsme právě měli takovéhle krásné počasí. Tentokrát se to obrátilo.

      Vymazat
  13. No jo, kde je loňským barvám konec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vzhledem k teplu, už mi začínají na zahradě kvést krokusy a sněženky, takže barvy už lezou. Jenže zas prší a to mě strašně štve, protože jsem si nadělila k narozeninám dvě starosklíčka a jedno makro starosklíčko. Potřebuju zkoušet a nejde to, páč doma momentálně nic kvetoucího nemám. A válet se v bahně na zahradě ee.

      Vymazat
  14. Podzim je nejkrásnější.....a ta roztočená fotka je super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záhada! Ty nás přitahují ;-) Jinak takovýhle podzim já ano, ale to co se už táhne od listopadu místo zimy nesnáším.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....