22 února 2024

Stejně jako všude ....

 

.... i u nás koncem listopadu napadl sníh. Protože 
jsem už v té době chodila pravidelně do práce, a sníh většinou vydržel jen dopoledne a když už jsem mohla jít fotit bylo většinou po kráse. Ale zrovna mezi 26. a 28. listopadem se zadařilo z domu a pak i cestou do práce ještě tu nadýchanou peřinku nafotit. Sice jen mobilem, což se u fotek které fotím cestou do a z práce stává pravidlem, ale myslím že to zas tak moc nevadí ....


Tyto fotky vznikly v neděli 26.11. to tu poprvé nachumelilo. Kupodivu to zůstalo ležet tři dny a ještě i stihlo připadnout. To byl takový první pozdrav zimy. Ten se, jak později uvidíte protáhl až na začátek prosince. Pak si to ale zima rozmyslela a zas vládlo spíš podzimní počasí











Takový výhled na část Rybníku mám z jídelny, ostatně uvidíte ho v různých podobách vícekrát



U sněhu ještě v několika článcích zůstaneme, ale to byl taky jediný který tu za celou zimu napadl

24 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář se tu objevil dvakrát ten stejný tak jsem tento první smazala.

      Vymazat
    2. Jaruško, i mně se to už nedávno stalo a nevím proč. Odešlu komentář a hele je tu dvakrát.

      Vymazat
  2. Sníh byl sice príma, ale já už chci jaro, sluníčko, kvetoucí stromy. Toto počasí mě docela vyčerpává. Neustále zatažená obloha, déšť, tma, sluníčka málo, ale i tak si procházky užívám ve chvílích kdy neprší. Na záhoncích a i na loukách už kvetou sněženky, bledule, lezou krokusy...bude to zase fajn a tak se budeme těšit na jarní měsíce a sníh ať si tam už zůstane. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! Ta zima je vždycky vopruz protože není pořádně co dělat když člověk přijde z práce. O dešti ani nemluvím. Taky mi už kvetou krokusy a sněženky, ale pokud je chci fotit musím si vzít igelitovou plachtu. A to mi teď přišly tři (staro)nový objektivy a potřebuju zkoušet a potřebuju sluníčko....

      Vymazat
  3. Anonymní22/2/24 20:50

    Lezarts
    S věkem mi je milejší jiné roční období, ale hezky se na to z tepla domova kouká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zimu neměla moc ráda nikdy. Co taky v Praze bylo za zimy.... potřebuju sluníčko na dobíjení baterek a teplo.

      Vymazat
  4. Pěkné zimní fotky. Líbí se mi ta minimalistická-list ve sněhu. Obávám se, že nás sníh ještě překvapí až už ho nebudeme chtít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, chtěla jsem napsat to samé, tak jen podpořím tvůj názor. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Ten mě zaujal jak si tam vystrkoval růžky. Barva v nebarevném prostředí. Doufám že ne. Na horách možná, ale v nížinách si myslím že už na něj nedojde...

      Vymazat
  5. Takové fotky jsou letošní zimu velmi vzácné...
    Vendy, měj příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, bylo jich minimálně. A bude hůř, musíme si na takové zimy zvyknout. Ještě že nejsem přítel zimních sportů a nemusím se tak rozčilovat nad tím že se nedá lyžovat ;-)

      Vymazat
  6. Prima fotky. Taky nějaké sněhové mám, ale žádná sláva to není.
    Klidný pátek !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár se mi jich podařilo, ale oproti jiným letům to je fakt bída

      Vymazat
  7. Vendy, krásné fotky. Alespoň vidím, jak to vypadá, když nasněží. Všechno bílé, čisté, lákající k vyfocení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, bohužel jsem si to užila vždycky jen ráno po cestě do práce, pak už buď sníh roztál nebo to už nebyl ten nadýchaný obláček....

      Vymazat
  8. Tady od Vánoc ani ťuk. Dokonce tu už máme dva týdny sněženky, fakt tohle počasí letos nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu taky ne. Napadlo takhle začátkem, den před Štědrým dnem nás to docela zasypalo a na štědrý den od rána chcanec a všechno bylo fuč. Od té doby jen lehký poprašek na Silvestra. Sněženky mi vylezly kupodivu a oproti všem teprve před týdnem ale už mi kvetou krokusy.

      Vymazat
  9. Anonymní24/2/24 22:32

    Páni, takový sníh bych brala hned.Zdravím z jarních hor.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já má raději ty hory bez sněhu ;-)

      Vymazat
  10. Hezká připomínka zimy, když si aktuálně únor hraje na duben ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona si celá zima hraje buď na podzim nebo na apríl....

      Vymazat
  11. Sníh už je teď vzácnost a vždycky když napadne, je to pro fotografy svátek :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, pro kě to spíš vždycky bylo pro zlost. Když jsem šla do práce na osmou ještě se po cestě dalo fotit, to už bylo světlo, ale když jsem šla na sedmou tak ta největší krása se fotit nedala páč byla tma. A na víkend pravidelně pršelo ....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....