15 února 2024

Po Vídni jsem měla .....

 


..... za to, že pro loňský rok mám s výlety
vybráno. Ale pak se mi ozvaly dvě dandíkářky s tím, že na 11.11. se podařilo sezvat nějaké majitele a také domluvit možnost posezení i s psíky v restauraci u zámku Veltrusy a jestli tedy taky dorazíme. Napsala jsem jim, že to je hloupá otázka a v kolik a kde. Desátého jsme se nalodili, a vyrazili směr chata. Předpověď ale naznačovala nic moc pěkného a to se taky vyplnilo. Svatomartinská sobota byla hnusně zatažená a upršená. I cesta na místo srazu začala být po sjezdu z dálnice docela dobrodružná a i když jsme měli navigaci, ta nás místo do kempu zavedla na dvůr domova pro seniory. Navíc do daných 11:00 nám zbývalo tak deset minut a my vůbec nevěděli kde jsme a jak se dostaneme tam kam máme. Takže nezbylo nic jiného než zavolat dandíkářce která to všechno spískala a okolí znala aby nás zanavigovala. Dojeli jsme úderem jedenácté a nakonec zjistili že nejsme ti úplně poslední. Na parkovišti se to už vrtělo a štěkalo a vítalo. Velkým překvapením bylo, že dorazili majitelé i ze Saska, včetně majitelky významné CHS. Když jsme nasadili psékům pláštíky, rozmotali a vymotali je z chumlu vodítek vyrazilo se na procházku parkem patřícímu k zámku Veltrusy.
Trochu poprchávalo, hodně zataženo a trochu foukalo, prostě jako na potvoru po dlouhé řadě krásných a slunečných podzimních dní ten echt hnusnej podzim. Tentokrát sv. Petr nějak na dandíky zanevřel. Pár jedinců došlo jen k restauraci, to proto že byli zrovna víc nebo míň zdravotně handicapovaní, ale chtěli přece jen se alespoň na chvíli setkat, pozdravit nebo případně zjistit jak se daří jejich odchovům u nových majitelů. I Myšpulín se setkal s částí své převeliké psí rodiny. Vzhledem k tomu, že polovice patřila mezi odpadlíky, zbylo na mě abych ho vedla na vodítku, tudíž moc foceního jsem si neužila. Ale ono to bylo jedno, saský paparazzi Jens všechno dokonale zdokumentoval 😁 .....


Vzhledem k tomu že nebyl sám, kdo fotil všechny fotky najdete zde v galerii




Tyhle dvě dámy to všechno spískaly. Ta uprostřed je chovatelka od které mám Myšpulína s částí své smečky. Ta druhá bydlí nedaleko v Kralupech a jezdí se svými dandíky právě sem do parku na procházky a třetí je návštěvnice ze Saska



I paparazzi je občas přistižen jiným. Jens Klimasch v akci



Foto u egyptské sfingy nesmělo chybět. Myšpulínovi to bylo stejně jedno kde je. Jak vidno, bylo docela nutné se teple přiodít. No spíš obalit jak pumpa. Bylo fákt hnusně


Nesmělo chybět ani společné focení


Ve Veltrusích jsme byli kdysi dávno i s dětmi, když jsme v Kralupech nocovali s lodí po cestě na dovolenou. Nemám zrovna na tuhle část dobré vzpomínky, protože nás tam oba s polovicí chytnul žlučníkový záchvat. Pěkně jednoho po druhém. Takže když jsem se konečně vykřesala za pomoci prášků já, začal on. Právě proto jsme nepokračovali v cestě hned druhý den ráno, ale vyrazili jsme si dopoledne na prohlídku zámku. Marně jsem přemýšlela kudy jsme vlastně tenkrát přišli. Park je totiž velmi rozsáhlý a přístupových cest k zámku je z různých směrů hned několik





Po procházce jsme velmi rádi zašli do tepla restaurace. Když jsme k ní přicházeli, občasné přepršky se změnily v trvalejší déšť a když jsme z ní odcházeli už lilo jak z konve. Blíž na fotce sedí manželé Schwengfelderovi ....


..... a tady Klimaschovi s paní Marlies Rudischer CHS von der Gulitza (ta vpravo) .....


.... ta také dovezla všem zúčastněným tohle výtečné šáňo. Někteří se posilnili hned, já si nechala pěkně na doma k televizi....



31 komentářů:

  1. Bylo to asi moc hezké setkání i když vám počasí moc nepřálo.Ve Veltrusích jsme byli několikrát. Jednou jsme šli do Kralup nad Vltavou pěšky a cestou nás míjela mladá "dáma" na koni s velkým psem. Panička si jela jakoby nic a pes k nám přiběhl a sežral nám právě vybalenou svačinu. Měla jsem zlost a navíc jsem se toho velkého psa opravdu bála a "dámička" když viděla, co pes udělal, tak psa zavolala, ale nám se ani neomluvila. Když jsem na ni volala, že nám sežral svačinu, tak ona na to jen: "..no a.. ? " ..a jela dál. Také takovou vzpomínku mám na cestu z Veltrus na vlak do Kralup nad Vltavou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tací jsou lidé.... ten park je opravdu velký a my z něj kvůli počasí prošli jen malou část

      Vymazat
  2. Anonymní15/2/24 18:43

    Jééé tak to jste byli kousek od nás. Tolik pejsků, to musí být fajn akce.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida! škoda že jsem to nevěděla, mohla jsem dát vědět a mohla si je vidět naživo ;-)

      Vymazat
    2. Anonymní17/2/24 15:08

      Tak třeba příště )))

      Vymazat
  3. parádní akce. potkat tolik pejsků jednoho plemene je fakt radost. Potkat vás, tak fotím také. :-D Sluší ti to s Myšpulínem u Sfingy. Obdivuju ty ženy se čtyřmi pejsky, že se do těch vodítek nezamotají. I když bylo nevlídné počasí, užili jste si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Jens je taky dandíkář a dělal fotodokumentaci. Původně měla fotit jedna dandíkářka z Ukrajiny která sem utekla před válkou, ale měla nemocného malého synka. Ta fotí opravdu luxusně

      Vymazat
  4. Krásné fotky, určitě jste si to užili, dandici nemají chybu pozdravujeme Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já čekala že se uvidíme, že vám dá Zoja vědět..... byli suproví a hodní

      Vymazat
  5. Anonymní15/2/24 21:04

    Lezarts
    A já si myslela, že by v takovém počasí, jeden by ani psa ven nevyhnal:-)))
    Je fajn setkávání spřízněných duší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jak vidno, pejsci byli zaopatřeni pláštěnkami a kabátky.... aby měli komfort ;-) Tahle setkání jsou vždycky parádní

      Vymazat
  6. Vendy, tak to bylo krásné setkání. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná a milá akce.Taková parta stejných přívrženců si určitě musí skvěle rozumět.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to víš, semele se všechno kolem pejsků, chovu, výstav i jiných věcí ;-)

      Vymazat
  8. Tak tyhle fotky mi udělali hezké ráno. Prostě pejsci, nemůžu si pomoct, jsou to lásky, kámoši, parťáci... A Veltrusy jsou moc hezké místo na procházku, když jsme tam byly my naposledy, pršelo ještě daleko víc :o)
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na procházku to ještě šlo, ale ten slejvanec než jsme došli od restaurace k parkovišti nás pěkně promáchal

      Vymazat
  9. Vendy, parádní fotky z návštěvy Veltrus s "plyšáčky". 👍👍👍
    Veltrusy jsou našim cílem poměrně často, máme park prochozený křížem krážem ve všech ročních obdobích.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásný a rozlehlý. Jen pro nás hodně z ruky. Tedy pokud nejsme na chatě. V tom případě se já courám po tom dobříšském. Sešli jsme se po tříleté přestávce. Před tím to bylo každý rok.

      Vymazat
  10. Když se sejdou lidi, co mají společné hobby, tak je to vždycky fajn (a ani mizerné počasí tolik nevadí).
    Já ve Veltrusech ještě nebyla, snad se mi někdy poštěstí... (je to asi 180 plán na výlet "až budu v tom důchodu" :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, mě to, na rozdíl od zbytku rodiny, bavilo i na výstavách. Právě pro to, že se tam sešlo spousta lidí se stejnými zájmy. Jenže pak to začalo víc a víc sklouzávat do různých třenic a osočování či vychloubání a původní účel se vytrácel. Veltrusy měla ve velké oblibě Marie Terezie. Za II. světové války tam probíhal nacistický program Lebensborn

      Vymazat
  11. To musí být bezva akce. Trochu zazlobilo počasí, ale určitě si to setkání hafani užili, no a jejich páníčci taky. Ve Veltrusech jsem ještě nebyla.
    Měj pěknou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Tak řekla bych, že psům to bylo zcela jedno :D, hlavně že se proběhli. Ale páníčci si to určitě užili.Veltrusy jsou hezký zámek který za návštěvu určitě stojí

    OdpovědětVymazat
  13. To je ale krásně roztomilá parta! I přes to počasí to muselo být prima, když se sejde banda nadšenců, nemůže tomu být jinak :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budíme většinou zaslouženou pozornost když takhle vyrazíme ve větším počtu. Navíc ti naši chlupáči jsou ohromní narcisové kteří pozornost davů milují ;-) :D Druhá věc je ta, že nikdo tohle plemeno nezná. O to víc překvapují.

      Vymazat
  14. Ahoj Vendy tak to je moc hezká akce. Pejsci, dandíkáři a vůbec všechny fotografie jsou strašně fajn ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky to je příjemné setkání. I když tentokrát poprvé s deštěm. Asi že jsem to nepořádala já? :D :D

      Vymazat
  15. Konečně jsem viděla ty dandíky v akci.Veltruský park máme prochozený docela dost, nemáme to daleko, ale vidět tolik psích návštěvníků by se mojí vnučce líbilo.Zatím jsme měli štěstí jen na ty daňky.
    Počasí vám sice nepřálo, ale u těchto setkání se to dá přehlédnout, zato druhý den jsi měla štěstí na zlaté listí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dandíkářka která to spolupořádala bydlí v Minicích, takže tam je se psama taky pořád.... sice jsem měla štěstí, ale k ničemu mi to moc nebylo

      Vymazat
    2. Ale podařilo se ti to listí nafotit, ne? Ty podzimní barvy se sluníčkem nemají chybu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    3. To jo, to se podařilo, ale nepodařilo se alespoň zajít na procházku v tom krásným sluníčku

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....