29 února 2024

Nejen sníh se dal ....

 


.... fotit. Po obrázcích krajinových a vodních
nás dnes čekají obrázky sušin a plodů ovšem na pozadí sněhu. Sušiny fotím docela ráda, protože ono v zimě se toho celkem moc fotit nedá. Zvlášť pokud je spíš zima jako podzim plný plískanic, dešťů a bláta ....


























Dneska je trochu větší nášup fotek, tak se snad nebudete zlobit. Celý ten den který jste tu natřikrát viděli jsem fotila na jedno ze starosklíček, jmenovitě na Pentacon 2.8/29


18 komentářů:

  1. Anonymní29/2/24 16:53

    To je fotovýstava!!!! Nádherné záběry. Máš to správné očko.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu! Snažím se co to dá ;)

      Vymazat
  2. Na některých fotkách mne více zaujal bokeh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však, je to focené starosklíčkem a to umí ;)

      Vymazat
  3. Anonymní29/2/24 20:47

    Lezarts
    Krásné zenové fotografie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju za takové krásné zařazení....

      Vymazat
  4. Překrásné detaily, Vendy!
    Mám ráda tvé fotky!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že letos pokud zas půjdu do výstavy se uvidíme .... ;)

      Vymazat
  5. Vendy, nádherné fotky. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, moc pěkné fotky. Ráda jsem se pokochala.
    Měj se

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/3/24 23:41

    Lydie
    Moc pěkné a zajímavé fotky.
    A nyní "hurá" fotit jaro. Kvetou krokusy, sněženky ......čekají na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  8. Prima fotky ! Ta poslední se mi líbí hodně !
    Měj pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ono co taky fotit když už to tady mám prochozený a nafocený křížem krážem a nic nového mne hned tak nenapadá. ;)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....