27 února 2024

Moc jsme si jí neužili, tak .....

 


.... alespoň takto si jí připomeneme. Koho? 
Zimu se sněhem. Moc dlouho se sice neudržela, ale na jednu procházku s fotkami mi to přece jen vyšlo. Dnes se podíváme jak slušela zdejšímu potoku ..... 













Nejsem velkým milovníkem zimy a sněhu, raději mám léto a teplo. Občas ale i nějakou pěknou se sněhem, sluníčkem a modrou oblohou zkousnu. A pokud by si člověk mohl střihnout nějaký výlet, tak to bych jí i vzala na milost 😉

22 komentářů:

  1. Já mám ráda zimu u nějakého potoka, když tam jsou ledíky jako ozdobičky na větvích okolo. Taková dočasná cinkrlátka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledouny taky ráda fotím, i těch mám pár nafoceno

      Vymazat
  2. Nejsem nějak velký milovník zimy, ale taková ta bílá s čerstvým sněhem, ta je prima.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní28/2/24 00:10

    Lydie
    Pěkné fotky.
    Já jsem měla ráda zimu, když jsem ještě měla zdravé nohy a mohla jezdit na běžkách. To byly pěkné výlety.. Kolem toho potoka na těch fotkách se pěkně jezdilo. Teď se jen dívám z okna na sjezdovku, která letos moc nebyla v provozu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jak trochu napadne, hned tam jsou stopy od běžek. No co se týče třebovské sjezdovky, jsou to podle mě vyhozené peníze. Výdělečná mohla být v začátcích kdy taky byly ještě sněhové zimy. Teď vyplácají hafo vody na umělé zasněžení a lyžuje se tak den dva.

      Vymazat
  4. Krásné připomenutí!
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No budou ta připomenutí asi čím dál tím vzácnější

      Vymazat
  5. Krásné fotky. Jestli to takhle půjde dál, tak takové snímky budou velkou vzácností.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Je toho čím dál míň.Tedy ne že by mi to nevadilo....

      Vymazat
  6. Anonymní28/2/24 09:04

    Lezarts
    V zimě jen na procházku do Alp a k tomu sněhu sluníčko!
    Ale na Tvé foto se také hezky kouká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to ano, tam ten sníh ještě je častější....

      Vymazat
  7. Pokud vím, tak zimu ráda nemáš. Vždy ses rozčilovala, že Ti vadí ta břečka a marast a bílý sajrajt...a přesto sis tam našla to hezké, co k zimě patří. měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak... je vidět že jsi pozorná čtenářka :). Nemám ráda tu břečku a úklid sněhu a vše co je s ním spojené. Ale tyhle okamžiky kdy je čerstvě nasněženo, sníh je ještě nadýchaný a bílý a dá se krásně ušlapat bez toho, že by bylo hned z něj bláto mám ráda. Když ještě do toho svítí sluníčko, tak dokážu uznat že i ta zima má něco do sebe. Jenže to trvá jen pár hodin a pak už je to jen k vzteku ;-)

      Vymazat
  8. Vendy, opět krásné fotky. 👍👍👍 I když jsme si sněhové nadílky tuto zimu neužili, máš jí zdokumentovanou.
    Když u nás nasněžilo, což je v Praze jev dost vzácný, byla jsem na tom zdravotně ne příliš dobře. Měla jsem tu zimu jen za oknem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky měla štěstí že sněžilo přes páteční noc do soboty a mohla jsem jít na procházku hned. |Jinak vždycky jsem si to krásné mohla pozorovat jen cestou do práce

      Vymazat
  9. Uplnr z toho mrazi,v dobrem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vzhledem k tomu, že bylo těsně okolo nuly či více či méně nad nulou moc z toho zas tak nemrazilo. Většinou to během dne zas zmizelo.

      Vymazat
  10. Já mám zimu ráda na horách-kde je čisto, bílo.... díky za pěkné foto. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně. To já taky. Ani nemusí být na horách, i tady to stačí. Ale opravdu to musí být ten první nadýchaný sníh...

      Vymazat
  11. V posledních zimách to pro mě je většinou jen jediná opravdu zimní zasněžená fotografická procházka za sezónu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však tohle je přesně výsledek toho co říkáš. Jedna dlouhá procházka jednoho dne kdy napadl sníh.....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....