02 ledna 2024

Hop a skok ....

 

..... a dosedneme na sedinku. Tak nějak
to vypadalo když jsem pozorovala tandemové seskokem padákem. nejdřív se přihnala parta ženských doprovázených několik členy rodin, po nich pro změnu banda mladých Asiatů. Ženy byly až z Lišova u Českých Budějovic, dobrovolné hasičky a doprovázely jednu ze svého středu, která tandem dostala jako dárek k narozeninám. S ní to bylo těch pár rodinných příslušníků. Odkud byla banda Asiatů nevím, vím jen to, že to jsou děti vysoce postavených Číňanů, kteří tu v Čechách podnikají či jsou v dozorčích radách různých firem a svým dětem platí takováto dobrodružství po celé Evropě. 
Bylo zajímavé to pozorovat. Vzlétlo letadlo, chvilku se nic nedělo, pak se odněkud z nebe ozvalo šílené ječení, pak ššššššššvuuuuum a už přede mnou seděl na zemi pár skokanů. A za chviličku zas, a tak pořád dál dokud nebyli všichni na zemi .....


Jako první skákal single průzkumník ....


Nejdřív jsem nechápala proč najednou vylezl na plochu šotoušek a začal zapichovat do země tyhle vlajky. Ovšem při prvním dopadu mi došlo, že tím vymezil místo doskoku


Asijští mileniálové v akci


A mezi nimi hrdinná lišovská hasička













Tímto se rozloučíme se vzdušnými aktivitami a příště už se podíváme zcela přízemně po Praze ....



16 komentářů:

  1. No tak toto by pro mě nebyl dárek, ale trest....i když mi výšky nevadí, tak na seskok bych tedy fakt nešla. Jednak jsem na to stará a riskovat v našem věku už je zbytečné, ale pokud po tom někdo touží.....Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hasičky jsou holky nebojácný! ;-) Hele, proběhlo médii že na tandem šla 102 letá Američanka. Už tandem skákala podruhý, poprvý si ho nadělila ke stovce :D :D

      Vymazat
  2. Anonymní2/1/24 19:04

    Lezarts
    Hezky se na to, s nohama na zemi, kouká:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě se taky na to hezky koukalo ... :D Nevím, ale tohle bych asi nedala. Ještě bych chtěla letět vrtulníkem.

      Vymazat
  3. Já mám z výšek hodně respekt, takže skákat z letadla ... - to bych asi nedala.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se výšek nebojím, to ne, i když určité obavy, nebo spíš takovou nejistotu co to se mnou udělá jsem měla už když jsem měla letět balónem protože ve vzduchu jsem nikdy v životě nebyla. To bylo naprosto super takže to letadlo jsem dala už levou zadní. Jen mi tedy vůbec nedělaly dobře náklony po křídle, to mi skákal pěkně žaludek. Naštěstí jsem to ustála a pilot už nic nezkoušel ;-)

      Vymazat
  4. To jsou odvážní jedinci.Vendy, jen tak mimochodem, nebudeš je následovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem to chtěla zkusit, teď už mě to přešlo...
    Děkuji za zajímavou reportáž, Vendy a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Známá mi o tom vypráví protože to absolvovala a prej ať do toho jdu taky. No nevím, nevím. Já radši ještě jednou to letadlo ;-)

      Vymazat
  6. Nic pro mě. Pevná zem je pevná zem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak občas se člověk těch pout k zemi musí zbavit ;-)

      Vymazat
  7. Syn dostal od snachy před několika lety seskok padákem, takže jsme byli jako díváci podobné akce účastni. Teď už tedy nééé, ale klidně bych se na ten seskok dala taky zlákat ve svých mladších létech.
    Klidný den, Vendy!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to nějak neláká, jo, dobře se na to ale kouká ....

      Vymazat
  8. Ian Dury7/1/24 17:52

    Tak nektere spoluzacky na szredni chodily do hasicskeho klubu..Padakem pokud vim neskakaly, ale i tak byly vykony na soutezich fascinujicu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak paní to dostala jako dárek od rodiny. Hasičky jí dělali štafáž ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....