30 prosince 2023

Ať .....

 




28 komentářů:

  1. Originální přáničko.Krásný rok 2024 Tobě a Tvým blízkým

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hrála jsem si s jednou apkou a tohle mě napadlo ;-) ....

      Vymazat
  2. Hezké přání Vendy, přeji Ti i celé rodině příjemné poslední dny roku 2023 a v novém roce hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, zajímavé a originální přáníčko. Já přeji všem i sobě hlavně zdraví. To ostatní se dostaví s ním!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám takovou apku v telefonu a hrála jsem si s ní a napadlo mě tohle přání.

      Vymazat
  4. Krásný celý příští rok

    OdpovědětVymazat
  5. Nápodobně, Vendy! PF 2024! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. V novém roce jen všechno dobré Tobě i Tvým blízkým !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    To přání mělo na mě opravdu v prvním náhledu, ten doporučený efekt:-))
    Přeji na oplátku do roku 2024, přesný hledáček, funkční objektiv a hlavně zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám že se ti opravdu bude po dnešku točit hlava jen tou láskou.... :D Děkuji za hezké přání

      Vymazat
  8. Takové točení hlavy si nechám líbit. Tak ať je ten následující rok dobrý od základů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám každý další. Většinou hned začátek velmi zklame....

      Vymazat
  9. Šťastný nový rok 🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuju moc a doufám, že se zas někdy setkáme společně s dandíkama!

      Vymazat
  11. Ať se ti splní, po čem toužíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kdyby alespoň minimálně šlo, byla bych ráda. Jenže ....

      Vymazat
  12. Děkuju, a tobě ať už tě nezlobí zdraví!

    OdpovědětVymazat
  13. Ian Dury7/1/24 17:52

    Tez stastny novy rok i touto cestou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....