14 prosince 2023

Po letech ix počtů .....

 


.... vln, po letech strachu a černých zpráv,
solidarity a bílých křížků na ploše Staroměstského náměstí, po popírání ale i tak trochu statusu že kdo neměl covid jako by nebyl, 
kdy se nakonec zařadil tam kam patřil celou dobu, tedy do respiračních nemocí a veškerého vyhýbání se mu i když řádil velmi blízko nás,  tenhle hajzlík virus si konečně mohl odškrtnout že nás lapil . Popravdě si říkám, kolikrát už jsme ho za tu dobu asi měli aniž bychom o tom věděli, protože oba máme příznaky naprosto stejné jako při každé viróze. Nebýt náhody že šel manžel na prevenci a nezmínil se o náhlé noční zimnici a silnějším kašli, nikdy by mu doktorka neudělala test a nepřišla na to že má covid. Já už k ní ani nemusela, na což se manžel ptal neb podle ní ho mám stoprocentně. Nemýlila se, to se potvrdilo když jsem poprosila syna jestli by mi nedovezl test. A nakonec se ukázalo že už potřetí ho lapla i dcera, od které jsme ho zřejmě lapli i my při sobotní návštěvě.
Takže jsem spokojeně chodila do práce aniž bych něco věděla kromě toho že kašlu jak tuberák a nejsem určitě ve svý kůži. Tak uvidím kdy se do ní začnu vracet, de facto mám z práce podmínku že do pondělí prostě musím přijít i kdyby čert na koze rajtoval. A nikoho nezajímá jestli mi bude dobře nebo ne. Fakt super ohleduplnost... tak si říkám, jestli naší generací a možná ještě generací 50+ nezašla ohleduplnost na oubytě definitivně ....


Dnešní počasí ostatně jako i minulé dny není vůbec zimně cool, ale je ohavně mokré a rozblemcané a dnešní fotky nafocené během celého září budou stejně mokré. Jasně, jedná se zas o moje oblíbené kapkové focení. A stejně jako Chmejření i ono bude rozdělené na dvě části a i tak jich bude o něco víc než je zvykem ....
























20 komentářů:

  1. MOC HEZKÉ. KAPKY TAKÉ RÁDA FOTÍM. PŘEJI TI BRZKÉ UZDRAVENÍ.

    OdpovědětVymazat
  2. Lydie
    Kapky jsou na fotkách pěkné. Za límcem je to horší...
    Přeji, ať se brzy uzdravíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, za límcem nejsou vůbec příjemné. Děkuju, snad to bude ....

      Vymazat
  3. Kapky jsou krásné. Já bych je fotila ráda, ale moc mi nejdou (ostatně dneska se mi mobilem nepovedlo nerozmazaně vyfotit ani vánoční "besídku" v práci).
    Držím palce, ať se covidu brzo zbavíš - je ho teď docela dost, co slyším. A nápad s ním někoho honit do práce považuji úplně praštěný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to dost naštvalo, obzvlášť když se ani nenamáhal nikdo se vůbec zeptat jak mi je. Že je té druhé zle. Ale to není můj problém, že její názor na léčení je takový že za žádnou cenu nepůjde k doktorovi protože zabili celou její rodinu. Takže se léčí sama, čtyři dny je doma pak jde do práce aby zjistila že je jí tak blbě že tam být nemůže. A tak už to praktikuje dva měsíce a vlastně je furt ve stejným stavu... já mám momentálně svůj zdravotní problém, taky mi je zle, ale je zajímavé že na ní se netlačí aby se koukala pořádně vyléčit. na mě jo, abych přišla že jinak to nejde. Ano, vím, situace je teď dost kritická, ale zas, vedoucí ví že je potřeba sehnat někoho na záskoky....

      Vymazat
  4. Nádherné kapičky.
    Covid krouží i kolem nás,snad to ustojíme,já ho měla už 2x a víc o něj nestojím
    Ať jsi brzy v pořádku a bez následků.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, nás to draplo poprvé, naštěstí s lehkým průběhem, až se děsím jak a co z toho ještě může vzejít. Celou dobu co to tu straší mám strach o muže, on je ukázkový případ těch na kterých si právě kovid ze začátku pochutnával. Tlustý, bez kondice, vysoký tlak ....

      Vymazat
  5. Vendy, přeji rychlé uzdravení! Když pozoruji chování lidí vidím, že na ty dva roky zákazů a karantén hodně rychle zapomněli a opět se chovají jako bez mozku a špetky ohleduplnosti... A do práce s covidem - bez komentáře.
    Děkuji za krásné fotky!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás v práci to je takové kolikrát bez komentáře....já chápu že teď každá ruka chybí, být tam ve třech je na palici, nicméně to není můj problém. Já nejsem vedoucí.

      Vymazat
  6. Fotky opět krásné, počasí za oknem nehezké. Moje sněhové nadšení je to tam a opět bílé Vánoce se mi budou zjevovat jen v mém snění. Stále si na to nechci zvyknout, ale příroda se na mne může akorát tak ......... Covid nás s mužem ještě nenavštívil. Ale co není, to může být, že !
    Tak buď brzy fit !
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to takové překvapivé, obzvlášť když jsme tu nejhorší dobu přestáli (snad) bez nákazy. Co se týče počasí, ta předvánoční obleva tu je už dle meteorologů stovky let. Jen mi si víc pamatujeme sníh než to kolikrát nebyl.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Tak nám to tu pěkně na fotočkách “ kape”:-))).
    Přeji, ať Ti už zdraví pěkně “klape”!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď momentálně venku kapou sluneční paprsky, byť jen na malou chvíli protože už je zase žerou tmavé mraky. Zdraví se pomalu lepší, i když ne tak rychle jak bych brala já. A hlavně jak by chtěli v práci....

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ta starosklíčka mají své kouzlo, ale také mají hodně měkkou kresbu. A když přicloním tak v protisvětle mi to dělá kolikrát nepěkné odlesky. Na těch fotkách je dost dobře vidět ten rozdíl mezi tím co se fotilo starosklíčkem a co moderním objektivem. A stále a zas je vidět že prostě klasický makroobjektiv nenahradí ani žádné předsádky ani mezikroužky.

      Vymazat
  9. Vendy Ty jsi kouzelnice, moc hezké. Hlavně se brzy uzdrav ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! No to je hlavně přání mé vedoucí uzdravit se brzy.... dost mě to vytáčí že tlačit dokáže jen na mě a ne na ty dvě další. Protože by taková situace která je teď buď nenastala nebo netrvala tak dlouho....

      Vymazat
  10. Ta poslední se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....