07 listopadu 2023

Žlutá jako slunce ....

 


.... žlutá jako žloutek, žlutá jako ....


.... třapatka ....

.... pupalka ....


.... a zase třapatka ....

.... nebo slunečnice ...




.... bidens ...


.... afrikán ....

.... či vytrvalé slunečnice ....

.... nebo zase ty třapatky ....

.... i se slunečnicemi ....





20 komentářů:

  1. Žlutá a oranžová jsou moje oblíbené barvy...tedy moc pěkné i na květinách. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutou ano, i na oblečení, oranžovou jen v přírodě.

      Vymazat
  2. Žlutá pro mě představuje opravdu slunce a tvé fotografie jsou nádherné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Žluté květy vždy svítí jak na záhoncích tak v lukách. Moc pěkné. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svítí i za zatažených dnů. Ona je řepka sajrajt, ale když se člověk za zamračeného dne podívá do krajiny když kvete, má pořád dojem že svítí sluníčko.

      Vymazat
  4. Mám žluté kytky ráda. Zahrádku prozáří.
    Krásné fotky!
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, a to mi ještě nějaké zašly.

      Vymazat
  5. Anonymní8/11/23 08:54

    LIezarts
    Podzimní krásně zářící sluníčka při zemi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle byly z léta, teď bych potřebovala aby kvetly. Měla jsem žluté chryzantémy, ale zhynuly. mě tu nějak nejdou, nevím proč, přitom sousedky ze všech stran je mají a kvetou jim jak o závod ....

      Vymazat
  6. Slunečnice u mě vždycky vedou :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky můžu....rok co rok na podzim vytáhnu semínka jinobarevných abych si je na jaře někam zasázela. Rok co rok je pak objevím někde založené....

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To ano, proto mám asi tolik žlutých kytek na záhonu ;-)

      Vymazat
  8. Děkuji za slunečný večer, ta žlutá to umí rozzářit. Hezky nafoceno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zatažených dnech určitě. To si kolikrát to zataženo ani neuvědomíš...

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. To jo. Mám moc ráda ty vytrvalé slunečnice a třapatky. Ty jsou úplně obyčejné a přitom nadělají parády moc, moc....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....