05 listopadu 2023

Nejdřív nic, a pak .....

 


.... se mi zas poštěstilo nafotit ještě včera 
pár fotek hodících se do Jarčiny podzimní výzvy. Přijela dcera s Bobulí že jdeme k přehradě hledat úplně novou kešku. Jsou z nich totiž teď ohromné lovkyně. Ono je to pro děti fajn, vyžene je to ven do přírody a ještě se pobaví. Nebrala jsem si foťák, jen mobil ale i tak se dalo něco ulovit. Krom kešky jsme našly ještě na stráni okolo i místo kde bylo spousta babek. Houby pořád rostou jak zběsilý a jak se ukázalo i mimo les, a do lesa za tu dobu co jsme hledaly šlo hodně lidí s košíky. Kešku jsem ve finále našla já což lovkyním trošku zkazilo radost, tedy hlavně Bobuli, ale ta měla pro změnu náramnou radost z toho, že babička našla babičky, jak říká babkám 😉 ....








K podzimu patří neodmyslitelně mlhy. Když jsem chodila do práce na sedmou, pravidelně jsem v takové mlze jezdila. Bohužel nebyl čas na pořádné focení, tedy vydat se na místa kde bylo opravdu co k vidění. Jenže sídlíme ve fabrice v pátém patře a tak jsem sice měla výhled, ale kvalitu hodně snižovaly špinavá okna která nejdou otevřít. Ta která jdou zase mají v sobě síťku, takže je to prašť jako uhoď. Takže to berte jako takovou ilustraci podzimu ....










25 komentářů:

  1. Vendy, děkuji Ti za účast ve výzvě. Užily jste si s děvčaty, krásný pobyt venku při hledání kešky. Výzvu tímto končím a odkaz přidávám k ostatním. Hezké dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bylo to opravdu naknap ;-). Jo, bylo krásně takže jsme si to užily dvojnásob.

      Vymazat
  2. Anonymní5/11/23 20:27

    Lezarts
    Moc hezké fotky, ten podzim to umí pěkně obarvit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejhezčí jsem bohužel propásla. Tady i na Brdech. Byla jsem tam moc brzy a teď už to zas bude všechno pryč.

      Vymazat
  3. Anonymní5/11/23 23:18

    Lydie
    pěkné podzimní fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no snažila jsem se, ale příležitost jsem propásla....

      Vymazat
  4. Prostě podzim - zářivý i mlhavý!
    Fotit umíš i přes špinavé okno!
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co se týče výhledů tak to mám v práci naprosto skvělé, jen ta okna a pak, chce to foťák, mobil mi to do dálky moc nevezme.

      Vymazat
  5. Letos je to s mlhami zatím dost na levačku. Kde nic, tu nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl týden kdy byla pravidelně každý den. Ovšem když jsem musela do práce. Když už jsem mohla jít fotit tak mlha samozřejmě nebyla....

      Vymazat
  6. Vyšláply jste si pěkně a bezvadně jsi vše nafotila.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Byla sranda. Holky hledaly a hledaly a nakonec jsem našla já :D

      Vymazat
  7. Tak u nás je to letos s houbami špatné Ani ťuk, a to loni jich byl hafol. Ještěže mám od loňska zásoby. Pěkný podzim máte, pěkný!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je letos nadúroda, jen já byla v lese jen jednou a to jsem ještě všechno co jsem našla nechala dceři. Ale naštěstí kamarádka pořád v lese je, takže na zimu jsem houbama vybavená.

      Vymazat
  8. Vendy, hezké barvy podzimu jsi nafotila. A líbí se mi i mlhy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlhy fotím obzvlášť ráda. Jen jsem letos moc šancí neměla.

      Vymazat
  9. Ahoj Vendy, hezká procházka i fotografie. Tak jsi to stihla do výzvy... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí stihla. I když to tak zprvu nevypadalo.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Nazdárek! Taky jsem kdysi jednou hledala kešku. A nenašla. Zato u tebe najdu vždycky hezký a zajímavý fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. páni, no to jsou k nám hosti! Kam jsi se propadla milá Meduňko? No našla jsem první, ale to proto že mě zavedly holky podle souřadnic na místo. Pak už jen to bylo o hledání a pátrání na kterém stromě máš najít žalud když ho nemáš hledat na dubu :D. No byla schránka jako žalud na vedlejším smrku :D :D :D

      Vymazat
    2. :D :D :D Propadla jsem se do díry zvané Užmětonebaví. Ale začalo se mi stýskat.

      Vymazat
    3. Ale to je výborné že se ti začalo stýskat, tebe jsem četla vždycky moc ráda!

      Vymazat
  12. Procházka plná zážitků. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....