26 listopadu 2023

Kouř, sluníčko, stromy a .....

 


.... správný úhel pohledu. To je to
oč tu dneska běží. To jsem si tak jednou dělala pořádek na zahradě, pálila větve a ejhle, co mi z toho vyšlo! jednou už se mi takové fotky podařily před mnoha lety u kamaráda na chatě a od té dob
y nic. Ono se to sice zdá jednoduché, ale aby se sešla ta správná konstelace to někdy trvá hodně dlouho ....











Nakonec zbylo jen pár plamínků ....


Na další fotky se můžete podívat tady 


22 komentářů:

  1. Lezarts
    Čarodějnické hrátky :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Kouř a mlha umí odhalovat a počítat paprsky sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždycky parádní fotky!
    Vendy, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bylo to takové hraní si s mobilem. Když jsem tam tak stála a čučela jak ty větve hoří ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To jo, vyšlo to krásně kolem dokola i s malým sluníčkem

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju. Někdy se zadaří, někdy to není tak výrazné

      Vymazat
  6. Zajímavé. Já ráda fotím sluníčko když se prodírá mlhou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, jen jsem letos neměla štěstí na mlhu ;-)

      Vymazat
  7. Ahoj Vendy, zajímavé fotografie. Ty jsi kouzelnice ! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani tak moc ne. To spíš kouzlilo sluníčko a kouř. Já jen cvakala mobilem ;-)

      Vymazat
  8. Nádherné paprsky skrze zelenou.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  9. No to jsou zajímavé fotky. Povedené jsou !!!!!
    Měj hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že už jednou se mi něco podobného podařilo a pak strašně dlouho nic.

      Vymazat
  10. Vendy, povedené fotky, ostatně jako vždy u tebe. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  11. Rozstříknuté světlo.
    To vždycky potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi nazval naprosto přesně. Rozstříknuté světlo.....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....