28 srpna 2023

Tak nějak se podařilo .....

 

.... Stáně z Veverkovin vyhlásit její mračnou 
výzvu v pravý čas. Poslední dobou tu byly hodně zajímavé západy v kterých hlavní slovo měly právě mraky. Ale i v archívu jsem něco měla pro strejčka Příhodu a teď nastal právě ten správný čas na mračivé či mračné fotky ....

Nejdřív mraky nad Prahou ....




Mraky nad Olomoucí ....




Mraky nad Brdy ....




A konečně rybnické západové mraky ....







.... pozdně noční bouřkové (fotit je mobilem byl dost opruz byť se tedy blýskalo bez přestávky)





20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Bylo to tu fakt krásný, jen pozorovací místo naprd.... musím ze zahrady nebo ze střešního okna, protože než se vyhrábnu na kopec je po kráse. Většinou jsem si všimla na poslední chvíli....

      Vymazat
  2. Anonymní28/8/23 14:45

    Vija

    Pohádková nádhera. J

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné všechny,nedokázala bych říct,která fotografie se mi líbí nejvíce.
    Já bych si s výzvou moc neporadila.Nejdříve jenom jasno a teď šedivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak bylo na mraky štěstí. A něco jsem měla v archívu.

      Vymazat
  4. Anonymní28/8/23 17:26

    Lezarts

    Docela bohatá nabídka “peřinek” na obloze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá, to je jen část! Kdybych to sem dala všechno, tak se utopíte v mracích :D

      Vymazat
  5. Vendy, zdravím. Teda to je mraků a všechny fotografie moc hezké ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dělala jen výběr, mám toho mnohem mnohem víc....

      Vymazat
  6. Úchvatné, Vendy!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jó to jsou tedy fakt nádherné působivé fotky.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že ses zapojila a navíc takovými pěknými fotkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, naprosto ses s načasováním a tématem výzvy trefila!

      Vymazat
  9. Tak tedy nevím nevím, které město má nejhezčí mraky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na na tom jak ti které místo je blízké. Moje samozřejmě je Praha, ale zase co se týče dramatičnosti oblohy tak to umí ta nad Rybníkem skvěle. Jen horší je to s místy pozorování ....

      Vymazat
  10. Vendy,hotová Krakova šou 👍

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....