02 srpna 2023

Jednoduše pampelišky .....

 


..... a myslím že už dál asi není potřeba
nic dodávat ....













..... no tedy asi ještě jedna tráva .... 😉




25 komentářů:

  1. To je nádherné.Letos jich tedy bylo.Také jsem ještě fotila odkvetlé,jsou fotogenické.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že louky tady byly opravdu zlaté. A ještě větší krása to musela být v Beskydech protože tam ty odkvetlé dělaly jednolité stříbrné plochy. Odkvetlé se fotí mnohem líp a hlavně jim náramně sluší čb, i když tentokrát jsem je nechala v barvě.

      Vymazat
  2. Anonymní2/8/23 20:10

    Lezarts
    Pane jo, jak se z chmýří pampelišky dá udělat krásné, umělecké dílo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji! Jen pravdou, že na odkvetlých se vyřádím mnohem víc ;-)

      Vymazat
  3. Anonymní2/8/23 20:40

    Lydie
    Pampelišky mám ráda. Jeden můj bratr, když byl malý, tak říkal, že jsou to jeho nejoblíbenější kytky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mi nezaplevelovaly záhony tak bych je měla ráda i víc. Tohle mi dost vadí....

      Vymazat
  4. Parádní fotky (a víc už asi není třeba dodávat :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, ty detaily jsou úchvatné!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vždycky se starosklíčkem a mezikroužky vyřádím na těhle detailech

      Vymazat
  6. Ahoj Vendy, pampelišky mám taky ráda - když kvetou i jejich létající chmýří. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to chmýří tedy moc nemusím protože mám pak záhon plný plevele....(pampelišek)

      Vymazat
    2. Chmýří na fotkách, ne na záhonech:o):o):o). Ahoj L.

      Vymazat
    3. Tak v té podobě ano ;-)

      Vymazat
  7. Pampeliška - šikovná fotografka - krásná fotka !
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám že už ses dala i na básnění jak tě to uchvátilo! To mě těší že se tak líbí.

      Vymazat
  8. Jo, pampelišky, to je tvoje téma :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dalo by se to možná nazvat už takovou malou úchylkou :D :D

      Vymazat
  9. Chmýří se dá fotit v podstatě po celý rok. Odkvetou pampelišky, začne kvést kizi brada, prasetník kořenový, ale krásné chmýří tvoří i bodláčí, například pcháč oset. Také se na takové chmýří občas zaměřím...je zajímavé hi nafotit a vidět i jinak než poletující vzduchem.

    OdpovědětVymazat
  10. Kozí brada se tu moc nevyskytuje, i když teď mám na dvě políčeno. Tedy pokud mi je dřív neposekají. Bodláky mi lezou na nervy, protože se tady nesekají takový prázdný plochy který jsou zarostlý jen bodlákama a ty zaplevelují půl vesnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Omlouvám se, měla jsem otevřené dva blogy a komentář omylem napsala na tom Tvém, tak jsem ho smazala. Jinak s těmi nesekanými loukami jsou tady také problémy, protože ta jedna se už nesekala několik let a také zarůstá bodláčím a lidé, kteří tam bydlí a mají v sousedství této louky zahrady, tak jsou na to pěkně naštvaní. Prý je na to zákon, že některé plochy se sekat nemusí ani jednou ročně...což mě zaráží, kdo to zase mohl vymyslet. Měj se hezky.

      Vymazat
    3. Ten prasetník mám na zahradě taky a je to děs běs. Stříkala jsem herbicidem a zůstaly mi pro změnu v trávě holá místa. I když si myslím, že už tam zase roste. Jediné je sekat sekat sekat. A to jsem díky manželovi minulý rok neudělala protože nechal zahradu zarůst právě tímhle sajrajtem a ony si zvykly včelky na něj lítat. Tak jsem jim ho nechala. A splakala nad výdělkem. Taky se nám sem natáhl z neudržovaných obecních ploch.

      Vymazat
  11. Pampeliška v uměleckém podání. Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta pampeliška sama je umělecké dílo přírody ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....