13 července 2023

Že je vám přes šedesát .....




.... to neznamená, že rezignujete na nákup 
pěkného spodního prádla. Alespoň já tedy mám moc ráda hezké, více či méně sexy (podle příležitosti) prádlo.  I když ho není komu předvést, tak pro vlastní příjemný pocit z toho že něco takového máte na sobě. A stejně jako Siraelxy, která si tam zakoupila nové plavky, i já si ráda kupuji prádlo u stejné firmy. U Astratexu. Paradoxně kdo mě na tuto firmu před lety přivedl byl kamarád, který se mnou konzultoval nákup pro svojí ženu. Prý, máte stejný vkus, tak co by sis vybrala ty. Musím říct, že já si tedy vybrala, a on na mou radu vybral i něco pro manželku. A tak od té doby pravidelně prohlížím, zkoumám a házím do košíku. Musím říct, že nejsem žádný drobínek, spíš více prostorově v některých partiích výrazná a tak mi vyhovuje velký výběr prádla, a to opravdu pěkného, v mé velikosti. Navíc na stránkách najdete i velmi dobře propracovaný návod jak se správně oměřit aby všechno sedlo jak má. A že sedne!
Jediné co si tedy moc netroufám vzhledem k postavě nosit jsou dámské legínyAno, mnohými zatracované jinými milované. Já tedy patřím k té první skupině, ve mě totiž evokují trauma z dětství kdy jsem musela nosit kamaše. Myslím že tím je postiženo hezkých pár generací, které si  peklo zvané kamaše zažily. Navíc i díky mé postavě jsou věc, která k ní zrovna moc lichotivá není. Ale nakonec jsem dala přednost pohodlí a domů si k dlouhým trikům koupila dvoje černé. Tříčtvrteční a dlouhé. Zjistila jsem totiž, že se mi v nich výborně zahradničí. Jsem zvyklá lozit po kolenou a to v džínách, mém nejoblíbenějším oblečení, není úplně pohodlné.....
Vloni jsem si zde koupila plavky a letos nějaké spodní kalhotky. Ale psssst, ty jsou jen mé osobní tajemství, které se hned tak někomu nevyjeví 😉

18 komentářů:

  1. Já jsem teď na Astratexu nakupovala poprvé (balíček mám v Zásilkovně), tak jsem zvědavá, jak se mi nákup povedl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tam nakupuji nějakých deset let a fakt jsem se sekla jen dvakrát. Spíš tedy v materiálu. Ale jinak naprostá spokojenost s velikostmi i tím jak to všechno padne kam má.

      Vymazat
  2. Také si kupuji kvalitní prádlo, jen značku Linia. Mají prodejnu v Děčíně a tak si tam občas zajedu. Je tam i kabinka, tak že vrchní díl lze vyzkoušet. Ale já už mám i svoji značku a tu si pravidelně kupuji bez zkoušení a vím, že sedí perfektně. Je to sice dražší, ale zase drží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pokud je dobrý obchod a prodavačka která ví o co gou, a tím myslím že opravdu tomu rozumí tak potom je to paráda.

      Vymazat
  3. Anonymní13/7/23 21:24

    S plavkami i podprsenkou je to vždy problém. V Ostravě máme prodejnu prádla a tam paní prodavačky fakt dovedou poradit a vybírat s vámi. Stalo se mi, že jsem vybírala přes 2 hodiny jednodílné plavky, protože mi málem nic nesedlo. Nakonec vybráno a spokojenost velká. A dobří holubi se vracejí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky měla problém s tím, že když mi sedla velikost hořejšku, spodek plavek byl jak stan. Tady je výhoda že kupuješ oboje zvlášť podle velikosti a pak to sedí jak ulité.

      Vymazat
  4. Také mám ráda kvalitní prádlo a vzhledem k mým proporcím nahoře vyhledávám tzv.sportovní podprsenky,které můj objem zmenší a je to dost problém.Plavky mám pěkné a o nových už neuvažuji.Legíny nosím na kolo,jsou nejlepší.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím mít podprdy vyztužené, nevyztužené přímo nesnáším. Dají se koupit i zmenšovací, nicméně tu jsem si jednou zkoušela a nijak mne nenadchla. Ale našla jsem si takový střih který je velmi šik i pro větší velikosti. Na kolo mám cyklokalhoty, ale na doma takhle v létě mám právě ty dvoje legíny. A fakt že na zahradničení jsou super

      Vymazat
  5. I já patřím k zákaznicím Astratexu. Podprsenky zásadně nakupuji u nich. No a legíny nosím, byť moje datum narození je jaké je. Ale tedy jen doma, na zahradu a na kolo. Do ulic městských to už tedy ne. Natolik soudná jsem :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nosím taky jen doma a většinou jen v létě. Jinak prostě doma i venku miluju džíny. Na kolo na delší vzdálenost (no to teď moc nejezdím) mám cyklokalhoty.

      Vymazat
  6. Ahoj Vendy, taky mám ráda hezké spodní prádlo, teda i to vrchní, ráda se parádím. Podprsenky nakupuju léta u Triumph, jen jeden druh. Několikrát jsem zkusila koupit podobnou, třeba i levnější někde jinde a zase jsem se vrátila ke své oblíbené. Dělej si radost ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si kupovala normálně tady v obchodě s prádlem, byly to různé značky, takže vyhraněnou nějak nemám. Ale teď jsem si zvykla nakupovat v Astratexu a jsem spokojená...

      Vymazat
  7. Vendy, i já si kupuju kvalitní a pěkné prádlo odjakživa, to nesouvisí s věkem, ale s dobrým pocitem. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak z mých zkušeností ten věk určitou roli hraje. A že má člověk dobrý pocit v krásném a padnoucím prádle to je fakt.

      Vymazat
  8. Hlavně, aby ses v tom cítila dobře. Na rozdíl od tvého kamaráda bych se neodvážil pro manželku cokoliv z oblečení (nebo kosmetiky) kupovat, vlastně to neumím ani pro sebe, vždy u toho musí být ona, aby výběr kriticky zhodnotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to spolu souvisí. Když máš hezký padnoucí prádlo tak se v něm cítíš dobře. Kamarád je v tomhle tak napůl ženská :D :D. A kupodivu nikdy neměl s manželkou problém že by jí něco nesedlo nebo se jí to nelíbilo. ;-)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Tak teď jseš jak Kovboj nebo pan En :D :D :D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....