04 května 2023

Sny jsou prý od toho ....

 

.... aby se plnily. Nebo aby jsme si je plnili. Pár jich mám,
zatím jsem necelý týden (snad) od splnění jednoho a přesně za měsíc (pokud nenastanou nějaké nepředvídané komplikace) bych si měla splnit druhý.  I když o tom se domnívám že je to trochu drzost, protože si stále myslím, že nejsem až tak dobrá. Ale zase, když to nezkusím ....
Pochyb mám hodně a stálo mě to hodně odvahy se vůbec za ním vydat, ale nakonec jsem si řekla proč ne. Co horšího než že prostě nikdo nebude reagovat se stát nemůže.
A tak .....


Vím že pro spoustu z vás blogerů je to sem z ruky, o tom žádná, ale snad se najde pár z vás kteří to třeba tak daleko nemáte nebo nemáte (jako já) partnera který když před ním řeknete slovo výlet se okamžitě osype. Navíc ležíme na trase Praha - Brno nebo Olomouc - Česká Třebová či Ostrava - Česká Třebová kde jezdí vlaky dost často, takže není nutné mít auto. Takže pokud budete mít zájem, bude se vám chtít, nebo zrovna nebudete mít nic jiného na práci, jste zváni. Jen mi prosím napište do komentu že opravdu dorazíte aby se dalo vyřešit zdárně i nějaké občerstvení a abych vám nějak mohla vysvětlit kudy tudy. Navíc neděle je zavírací den, tudíž se mezi nás nebude motat nikdo kdo nebude přímo pozvaný. Takže by se to dalo pojmout i jako takové malé blogerské setkání. 
P.S. Zapomněla jsem dodat, že výstava bude trvat 3 měsíce, takže pokud máte termín plný, můžete se vypravit kdykoli během těch tří měsíců

25 komentářů:

  1. Když to jen trochu půjde, v neděli přijedu. Podmínkou ovšem je, že vpředvečer šťastně dorazím z Řecka :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla bych moc ráda, ale vím že prostě jsou věci které se moc ovlivnit nedají. A kdyby ne, tak to tam bude tři měsíce....

      Vymazat
  2. Gratuluji ke splnění snu.Jezdíme sice podobné dálky a v České Třebové jsme byli s vnoučatama na kynologické soutěži,od nás je to 150 km směr Hradec Králové a dál Holice a koukala jsem,že je kousek Litomyšl,kam se chci už dlouho podívat.
    Mohu o tom přemýšlet.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem dopsala že ty fotky tam budou tři měsíce. Takže třeba se nějaký jiný termín bude hodit víc

      Vymazat
  3. Vendy, tvoje fotky znám jen z blogu, ale za vystavení určitě stojí. Bohužel, co vypukla chalupářská sezóna, jezdíme v podstatě jen tam, takže do České Třebové se o víkendu určo nedostanu. Škoda ...
    Ať se vernisáž vydaří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem dodat, že tam budou tři měsíce. Psala jsem jen tu vernisáž a na tenhle údaj jsem zapomněla

      Vymazat
  4. Vendy, moc gratuluji! Tu neděli jsem bohužel na druhém konci republiky, ale moc ti přeji, aby se vernisáž vydařila!
    Držím palce, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to dopsala a včera na to zapomněla, ty fotky tam budou tři měsíce....

      Vymazat
  5. Tento termín mám obsazený a taky to mám trochu z ruky a taky ty osýpky :-) (ne moje).
    Určitě by to bylo fajn potkat se - o tom žádná. Moc Ti přeji, aby vše zdárně proběhlo.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já to taky beru, je mi to jasné že jsou blogeři po celé republice a nemají čas jezdit někam do zapadákova ;-). A že taky mají své programy, obzvlášť už to bude léto.

      Vymazat
  6. Anonymní5/5/23 20:52

    Lydie
    Tak to je fajn.
    Určitě se během těch třech měsíců zastavím na fotky podívat.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, to je škoda, že je to tak daleko. A tvoje fotky na výstavu rozhodně patří a gratuluju ke splnění snu. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale jestli to bylo opravdu správné rozhodnutí to se pozná. Asi budu muset občas zajít posedět abych viděla reakce ....

      Vymazat
  8. Velikou gratulaci posílám k prvotině a přeji hodně báječných návštěvníků! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějak začínám pochybovat jestli jsem nakonec vůbec udělala dobře....

      Vymazat
  9. Jsem rád, že jsi sebrala odvahu a výstavu zrealizovala.
    4.6. mi to nevyjde, ale na výstavu se zkusím s milostivou v červnu vypravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak jsi mi tím komentem pomohl. Já najednou propadla takovým šíleným pochybám že jsem si ukousla větší sousto než zvládnu, že nikdo nepřijde (tak z blogerů opravdu moc lidí ne) prostě že to bude šílená ostuda....

      Vymazat
  10. Jo, a dej mi vědět jestli opravdu budete chtít přijet. Ráda bych vás poznala

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy tak to Ti moc přeju, gratuluji! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale nebyla bych to já kdybych se netopila v pochybnostech a obavách ...

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Já hlavně doufám, že to bude lákavé i pro lidi.....

      Vymazat
  13. VendyW, přeji ti, aby výstava měla úspěch a třeba i komerční v prodeji fotografií, fotíš nádherně a určitě to i znalci ocení. Českou Třebovou znám jen jako vlakovou zastávku, jednou jsem tam pobyl asi hodinu, když jsem přestupoval na jiný vlak. A ještě nikdy jsem nebyl v Hradci Králové, východní Čechy jsou pro mě vzdálené jako Antarktida.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlakem z Brna jsi tu za půl hoďky, takže bys mohl zjistit že to je i město, nejen zastávka :D. Jestli to ocení znalci nevím, a co se týče prodeje tak o tom si už vůbec nedělám iluze. Můj kamarád tady tomu říká Balkán a jiný známý zas gubernie :D. Moc děkuju za pochvalu, ale právě při té výstavě, spíše při ohlasech na ní se ukáže, jestli tomu opravdu tak je ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....