30 dubna 2023

Po většině bílých ....

 


.... květů přijdou na řadu jarní květy žluté.
Vzhledem k tomu, že fotky jsou staré měsíc a něco, nejsou zastoupené právě v trávě zářící pampeluchy. Tou dobou nejvíc kvetly orseje, křivatce a občas i někde podběly. A prvosenky, druhovým jménem vyšší. Ty mi ostatně na zahradě stále ještě kvetou a rozhodně s tím zatím skončit nechtějí. Ale teď začínají na záhoně kvést i jejich příbuzné prvosenky bezlodyžné, zoubkaté a průhonické. Ty už jsou i v jiných barvách než žluté .....











Je jasné, že následující tři se trochu vymykají, aby ne, fotila jsem doma pryskyřník kterému jsem neodolala v hobbymarketu. Takovou kombinaci jsem ještě neviděla. Bohužel stejně jako všechny koupené kvetoucí nevydržel a brzy se odebral do věčných lovišť. Já pryskyřníky miluju pro jejich zářivé barvy a krásné květy, ale jsou to bohužel květinky které mi nikdy nevydrží. Ani ty rychlené ani ty zakoupené jako hlízy










12 komentářů:

  1. To mě úplně vrátilo do dob studia botaniky, jak jsme se v parném létě drtili ve skleníku na poznávačku :D Hodně jsem toho zapomněla, protože jsem v oboru nezůstala, ale květiny miluju. A některé ty fotky se moc vyvedly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné studium. Já jsem botanik - amatér a taky spoustu věcí se mi pomalu vykuřuje z hlavy. Ale ta láska i když někdy ta práce na zahradě občas dost bolí je taky velká. I k tomu focení.

      Vymazat
  2. Žlutá k jaru prostě patří! Krásné detaily!
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Magicmax1/5/23 06:16

    Krásné fotky. Povedli se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší že se líbí a jsem ráda že někdo nový ke mě zabloudil a vítám tě!

      Vymazat
  4. Krásná kvítka.Letos je všude žluto díky pampeliškám,ale budou mít konkurenci,Vykvétá řepka.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem viděla když jsem jela z chaty domů, ty louky plné pampelišek. A probouzející se žluté zlo....

      Vymazat
  5. Krásné sluníčkové fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně detailní záběry A opravdu má pryskyřník pěknou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam měly tak nádherný, jak barevně tak i velikostně. Vybrat si bylo opravdu strašně těžký....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....