03 dubna 2023

Nahoře je krásně i černobíle ....

 

.... protože koukat na Prahu se dá i
tak. A z výšky je opravdu na co koukat. Je tak jasné, že další výstupy
 na sebe nenechají dlouho čekat. Záleží na tom jaké bude počasí a já budu moct jet na chatu aniž bych tam jen topila a čučela z okna jak chumelí nebo leje ....


Žižkov je naprosto jasný ....



Taktéž Karlín


Tady se tedy ztrácím


Podle střechy Novomlýnské věže je v popředí Petrská čtvrť, ale co je za vodou na kopci za sídliště, tak to nevím. Taky.


Prašná brána a vršek Obecního domu


Tady myslím není co dodat



Strahovský klášter a věže Malostranských kostelů


Petřínský kopec, trať lanovky a Nebozízek


Ještě jednou Petřín a Hladová zeď


Kostel Panny Marie Sněžné. Je to opravdu na výšku impozantní stavba


Týnský chrám


Trochu jiné pražské věže. Hotely na Pankráci a V- tower


Plno na zámeckých schodech



To je z Prahy zatím všechno. Další zas budou kytičky....


23 komentářů:

  1. Černobílá fotografie mě vždy nadchne.Mám jí plné krabice po tatínkovi.
    Tvoje jsou přímo výstavní.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak mě to chytlo. Tady mne k tomu dovedla ta obloha....

      Vymazat
  2. Tleskám! Nádherné fotky!
    Vendy, měj příjemný podvečer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snažila jsem se o něco trochu jiného v pohledech na Prahu.

      Vymazat
  3. Vendy, nádherné fotky. 👍👍👍 Při jejich prohlížení jsem si vzpomněla na své dětství. Můj děda odebíral časopis Svět v obrazech, byl černobílý a plný fotek. A ty tvé mi to všechno připomněly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my když jsme tady koupili dům, jsme Světem v obrazech měli vytapetovanou kadibudku :D :D

      Vymazat
    2. Ale je fakt, že já si tenhle časopis taky ráda prohlížela. Po něm jsem pak milovala 100+1

      Vymazat
  4. Vendy, tvůj článek je dokladem toho, že černobílé fotky mají něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hodně baví, a při městském focení hodně.

      Vymazat
  5. Vendy, mám ráda černobílé fotky a ty tvoje jsou moc povedené, jako by z nich dýchala minulost. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď nějak baví víc. Na město mi přijdou nejlepší, vynikne mnohem víc věcí. Ale mám čb i něco málo květinových a taky to jde.... tedy si myslím já, co ostatní to je otázkou ;)

      Vymazat
  6. Ach to nebe! Moc krásné fotky. Černobílé fotky mám ráda.Atmosféra dané chvíle dokáže na nich být často autentičtější, nežli na fotce barevné. Musí se to umět. O tom to je.
    Klidný den!
    Venku je zima brrrrrr !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ne nadarmo street fotky bývají většinou čb. A městům to v čb sluší. Právě to nebe mne na to udělat tu sérii v čb přivedlo. Tady dneska solidně asi v noci mrzlo, protože i čemeřice měla sklopené květy. A to samé macešky, což je obojí docela držák.

      Vymazat
  7. Vendy, ty fotky dýchají nostalgií - i když jsou aktuální, vypadají jako staré. Myslím, jako ty fotky, kdy si člověk rozmyslel, co cvakne, protože film byl drahý :-) Povedly se ti, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, když se fotilo klasicky na analog. Mám teď nějaké černobílé období....

    OdpovědětVymazat
  9. To přepnutí do černobílé za to občas vysloveně stojí. Ale napadá mě, že sice jdu dnes na koncert do Jindřišské věže, ale nemám s sebou ani foťák :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba! ;) .... však taky máš nějakou černobílou pražskou náladu

      Vymazat
  10. Černobílé fotky jsou moc fajn.
    A Praha je krásná v každé barvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale ta čb jí vysloveně sedne... jako městským fotkám vůbec

      Vymazat
  11. Anonymní7/4/23 06:58

    Vija
    Já to věděla, lákání pokračuje. Moc hezké.
    Měj prima dny. J
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, už skončilo. Další až se tam zase dostanu....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....