06 dubna 2023

A zase ty kytičky .....

 


.... protože těch už mám zase nafoceno, no
mraky. Ze dvou výprav do bledulkové rezervace Králova zahrada, z toho co mi rozkvétá na zahradě, protože toho se nikdy po zimě nemůžu nabažit, i z okolí či případně z mých hrátek doma. Prostě kytičky vládnou ve všech mých fotkách. Ať už proto, že svoje nové starosklíčko jsem si zamilovala protože si s ním můžu hrát zatím na nikoušovi, na nexík mi teprve redukce přijde, nebo proto že zkouším nový objektiv který jsem si pořídila místo rozbitého u kterého by oprava vysoko přesahovala jeho cenu. A v neposlední řadě to je prostě euforie z nadcházejícího jara a slunečných, snad někdy i teplých dní, kdy se všechno o překot dere ven ....


Bledulky mi na zahradě kralovaly dost dlouho, a jelikož jsem se u nich mohla válet bez omezení, tak jsem si je jako modelky vybrala hodně často. Navíc když svítilo sluníčko, včelky na nich pilně pracovaly











Dost dlouho se mi držely v květu tyhle sněženky pod lískami. Přece jen měly asi ty nejlepší podmínky, vlhko a bloudivý stín


Příště to budou krokusy, vlastně jsem to asi měla otočit, ale co už. Některé kvetly stejně s bledulemi, takže jsem se plazila po různu mezi nimi. Některé z drobnokvětých ještě dokvétaly, takže i ty jsem fotila ve stejné době. 

14 komentářů:

  1. Kytiček není nikdy dost.A tyto jsou něžné a prosvícené sluníčkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco jsem fotila navečer, takže to sluníčko bylo luxusní (ty sněženky) jinak spíš dopoledne a to bylo dost ostré.

      Vymazat
  2. Bledule miluji od dětství. Na zahradě u dědy jich bylo malé pole, pak se tam vloupali nenechavci a značně ho zpustošili... Doma je nemám, ale chci to napravit.
    Vendy, měj hezký pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli dopadli jak já, tak jim to stejně k ničemu nebylo. Já se tady napřesazovala bledulí když se sázely rybízy a angrešty a nikdy mi nevydržely. Rok dva živořily a pak zmizely. To samé když jsem je vozila mamince. Oproti sněženkám jsou bledule na přesazování choulostivé. Někdy se povede, ale většinou to nevydrží.

      Vymazat
  3. Bledulky jsou krásné, já je letos snad nikde ani neviděla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsme sem začali jezdit, byla zahrada na některých místech hotový bílý koberec. Teď už jich mám pár trsů, byť se mi začínají objevovat i na místech kde nikdy nebyly. Já si jich letos užila opravdu vrchovatě....

      Vymazat
  4. Hezké jarní záběry, jaro prostě jednou přijde a nadělí nám tuhle krásu, i když letos se podezřele courá, zima byla nijaká, tys to, Vendy, zachytila včas a máme co obdivovat. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pokud se nestane nějaký velký zvrat, jaro vždycky nakonec bude muset přijít!

      Vymazat
  5. Ian Dury8/4/23 19:53

    U nas uz odkvetly..Nedavno jsem sevmusel stavit na chalupe v Krkonosich, a tam bledule kvetly vsude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady už taky, zase lovím z archívu se zpožděním....

      Vymazat
  6. Fotky bledulí jsou nádherné. Já většinou narazím na sněženky, bledule jsou pro mne vzácné, ale moc fakt krásné. Zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na zahradě oboje, byť sněženky ne tak dlouho. Těch bledulí jsme tu mívalo mnohem víc, ale už se mi zas začínají objevovat i na místech kde nikdy nebyly.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....