06 dubna 2023

Krásné velikonoce .....





 

31 komentářů:

  1. Také Ti přeji krásné velikonoce hlavně ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Zdraví zatím OK, ale ještě nezačal ten hlavní zahradní blázinec. To pak asi budu pěkně skučet ;)

      Vymazat
  2. Anonymní6/4/23 19:57

    Krásné velikonoce a hlavně lepší počasí. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dneska pěkně hnusný. Včera jsem na zahradě upravila záhon na směs pro motýlky a včely, pod okny před domem na chrpy a vlčí máky (jestli vyrostou) a dneska můžu tak akorát čučet z okna.

      Vymazat
  3. Anonymní6/4/23 22:28

    Lydie
    Také přeji pěkné svátky jara - teda nevím, jaké bude počasí - spíše asi "vánoční".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pěkně hnusno. I tobě hezké Velikonoce

      Vymazat
  4. Anonymní7/4/23 07:00

    Vendy i tobě. J
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
  5. I Tobě přeji pohodové dny svátků jara !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Velikonoce i tobě.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, užij si i přes nepřízeň počasí sváteční dny a určitě přijde i to pěkné počasí a pak budeš řádit v zahradě o to víc. Ať se daří. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, přeji krásné Velikonoce. Taky, aby už přišlo jaro a mohla jsi fotit skvělé foto. Ale Ty to umíš i s kapkami deště. Pokud chceš recept na mazanec, napiš. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já mám recept na výborný mazanec, ale vloni jsem ho dělala jako cop, takže to jak nabyl v troubě nebylo tak strašný a nezdeformoval se, ale teď jsem neměla čas si s tím hrát tak jsem udělala klasiku, a mám z něj hranatou mazancoplacku. Ale vzhledem k tomu, že je tak výbornej už je skoro snědenej.... přitom mi pořipadalo, že těsto je tuhé dost. Asi ne....

      Vymazat
  9. Ian Dury8/4/23 19:51

    Take preji krasne Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, krásné Velikonoce. Ale to počasí si už dovoluje móóóc. Já potřebuji pracovat na zahradě a ne se válet doma. Kdo to potom bude dohánět!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska se v hnusu přímo překonává, protože venku prší echt podzimně, vlezle. Na zahradě vždycky udělám kousek a pak tejden čekám až budu moct pokračovat. A nejnovější práce bude vzít až někdy zahrada uschne sekačku a posekat protože na podzim už jsem to nestihla .....

      Vymazat
  11. Vendy, přišla jsem Ti taky popřát hezké Velikonoce. Tvoje pohlednice se mi moc líbí, pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! I tobě hezké Velikonoce. I když dneska se v hnusu počasí přímo překonává! :(

      Vymazat
  12. Anonymní10/4/23 12:29

    Krásné Velikonoce :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji dodatečně a jsem ráda, že už jsou za námi.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....