01 března 2023

Jak jsem již avízovala .....

 


.... budou se teď trochu střídat témata.
 Kytičky, voda, kytičky, voda .... ono mi to totiž nedá, a musím si pořád  s tím novým starým objektivem hrát. Dnešní jsou povětšinou ze zahrady kam jsem vyběhla po dešti ve snaze nafotit nějaké kapkové fotečky, ale některé jsou ještě ze sluníčkového dne. Ono se nám to tu krásně střídalo. Předjaří, plné vůní a tepla kdy se všechno tak krásně předjarně tetelilo včetně mě, vzápětí zas zatažený mokrý podzim, pak sníh ... Jak vidno paní Zima ještě neřekla své poslední slovo, a tak si zas na to správné jaro, byť dneska začalo to meteorologické které bylo ve znamení ranního mrazu, ještě dvacet dní počkáme .... 

Jediná fotka jiným starosklíčkem, protože jsem fotila Nexem. Teď zas proháním Nikouše
















27 komentářů:

  1. Zase vymazlené snímky, je vidět, že máš trpělivost si s tím pohrát. Pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mi do toho nezačne foukat vítr. To je pak veškerá trpělivost v tahu! :D

      Vymazat
  2. Pohrála sis a vyplatilo se. Parádní fotečky.
    Pěkné středeční odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky se dušuju, že už nebudou žádný krokusy nebo talovíny. Jenže člověk je tak po té zimě natěšený na každý květ že pak stojím nad nimi a celá se tetelím nad tou krásou a musím fotit a fotit....

      Vymazat
  3. Vendy, krásné fotky. 👍👍👍
    Já včera absolvovala cestu z jara do zimy a zpět. Měli jsme spolužácký sraz a na mém rodném severu je hodně sněhu.
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, když jsme bydleli v Rbk, tak pravidelně kolem 8.března přišel ještě na pár dní sníh a mráz. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tady u nás momentálně vládne mrazivé slunečné předjaří. Přes den krásně svítí a dá se už v pohodě na slunku sedět, v noci dost mrzne. Ale o víkendu už se to zas má pokazit na celý příští týden. A v předpovědi je i sníh. Ale počítám, že tady nic padat nebude. Doufám.

      Vymazat
    3. Vendy, u nás dnes bylo slunečno, ale vál ledový vítr. Takže za kamna vlezem...Jiřina z N.

      Vymazat
    4. Tady taky byla i přes sluníčko pěkná kosa. Oproti středě a čtvrtku, kdy jsem mohla být venku jen v tričku a vestě, to byl pěkný sešup na zimní bundu.

      Vymazat
  4. Páni u vás už to kvete a u nás leží sníh...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však on mezi tím napadl, taky na fotky dojde.... ;-)

      Vymazat
  5. Nádherné.Mám fotografie se starosklíčky moc ráda.A proč?Protože jsem jiné,neokoukané.Snad se mi také ještě něco povede.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Nejsou sice stopro ostré, ale to právě dělá ten jejich odlišný charakter, některá mají přímo božský bokeh i co se týče barev jsou lepší. Proto se do nich zbláznila i ta moje kamarádka, jenže bohužel kvůli očím s tímhle prostě nemohla pracovat.

      Vymazat
  6. To jsou letošní fotky? To už vypadá, že paní Zima má definitivně smůlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou, ale ono ještě mezi tím stačilo na jeden den napadnout něco málo sněhu. Taky bude vidět výsledek

      Vymazat
  7. Anonymní1/3/23 21:17

    Lydie
    Moc pěkné "už super jarní" fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle týden to je paráda. Krásně předjarní....

      Vymazat
  8. To už je opravdu začátek jara! Nádhera! Teď jsou dny jako víno, na zahradě se ledasco probudilo...
    Vendy, děkuji a užij si krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky probudila a šla dělat něco na zahradu, jmenovitě uklízet hromady shrabaného listí od podzimu, které jsem nestihla uklidit před operací a místama jsem je musela kutat, protože byly řádně zmrzlé. Ale potřebovala jsem z pod nich vysvobodit bledule, tulipány a krokusy. Ale v trávě mi už první krokusy kvetou. Tady to místo kde jsem fotila je na plném sluníčku od rána, takže tam už mi něco lezlo i v prosinci a lednu, ovšem kvést to začalo před čtrnácti dny.

      Vymazat
  9. Díky za jarní fotečky. Každý den se sem chodím dívat a těšit se z nádherných pohledů. Ať ti clonky dobře pracují :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné optimistické snímky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle část roku, tedy ten už blížící se příslib jara je vždycky optimistický.... aspoň pro mě určitě

      Vymazat
  11. Vendy, to jsou krásné pozitivní fotografie, moc povedené! Cítím jaro! ☺ Krásné dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle týden to jaro opravdu už dává o sobě vědět a já se alespoň na chvíli zas nabíjím.

      Vymazat
  12. Moc pěkně nafocené detaily. U nás svítí sluníčko, ale tepleji je jen přímo v jeho paprscích, ve stínu ještě vládne zima.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve středu a čtvrtek jsem si seděla pěkně na terase na sluníčku jen tak v tričku a vestě. I ve stínu se celkem dalo. Včera už bylo i na sluníčku pěkně kosa a dneska je zataženo a občas prolítne vločka.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....