06 ledna 2023

Z Prahy se zas vrátíme ....

 


.... zase do našich končin a to do nějaké půlky
listopadu. Byla tu pár dní vždy po ránu pěkná mlha, a tak mě to jeden den vytáhlo s foťákem. Hlavně jsem si chtěla nafotit les, jenže nakonec jsem zjistila, že větší mlha je na polích než v lese. Procourala jsem asi tři hodiny, nafotila spoustu fotek, dost jsem jich zase vymazala a teď vás tedy zvu na jednu trochu zamlženou procházku po polích a loukách ....
















29 komentářů:

  1. Nádherná procházka. Mlha se špatně fotí, ale Tobě se to moc povedlo. Hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám s mlhou a focením dobré zkušenosti, naopak v ní hodně ráda fotím. Pokud člověk chytne mlhu nad kterou začíná vítězit sluníčko, navíc v lese, tak to je parádní foceníčko....

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju, byla jsem s nimi nadmíru spokojená!

      Vymazat
  3. Anonymní6/1/23 21:11

    Lydie
    Pěkné podzimní fotky.
    Nečíhal náhodou na Tebe u toho posedu divočák?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, ten posed byl naštěstí dost daleko, já si ho přitáhla zoomem ;-). Ale je pravdou, že hodně byla pole rozrytá, stejně jako cesty, což jsem tady dlouho neregistrovala, to znám hlavně z chaty. A občas když jsem procházela úseky které jsou hustě zarostlé jsem hodně poslouchala jestli není slyšet chrochtání ...

      Vymazat
  4. Zajímavá je fotografie, kde strom je ve spodní polovině zlatý a nahoře bezbarvý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo myslíš ten buk. Takových jsem potkávala víc, a třeba mladé, tak metrové buky byly skoro celé olistěné. A jak už jsem si všimla, vydrží jim to až do jara.

      Vymazat
  5. Mlžné louky i stromy v mlze mají svůj půvab. Ráda jsem se koukla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona vůbec krajina v mlze má svůj půvab, je taková zas jiná. Hlavně taková tichá. A slyšíš jen kapat kapky ze stromů když pod nimi procházíš

      Vymazat
  6. To je zase krásná podívaná ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to podívaná i pro mě, mám to ráda chodit v mlze

      Vymazat
  7. Nádherné fotografie.U nás je mlhavo skoro pořád.Taky nafotím spousty fotek a zrovna tak i
    smažu.
    Vendy,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady teď mlhy vystřídalo šedivo, upršeno a navíc vcelku i teplo. Jen tak dvě tři minutky ráno je modrá obloha a sluníčko, ale to je za chvilku všechno pryč a zas je zataženo.

      Vymazat
  8. Povedly se ti opravdu krásné fotky, Vendy!
    Přeji pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i já byla docela spokojená. Zvlášť když se z té mlhy pak vyklubal krásný sluníčkový den. Teď už jsou zas jen zatažené....

      Vymazat
  9. Na fotkách mám mlhu ráda, ale v realitě, když skrz ní musím projít, moc ne. Ta u nás, když jdu přes hráz přehrady, je hustá jako mlíko, a to fakt nechceš :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě neva. Já v mlze naopak chodím ráda. Když jsem na chatě a je po ránu mlha, vlítnu do lesa a courám a courám a užívám si to. Tady u nás je do toho lesa trochu dál, takže než se vykopu a někam dojdu je buď po mlze nebo je to taková mizerná mlha! Tu hustou jak mlíko bych si dala říct. A když je to ještě za mrazu a vylezu na kopec nad vsí je tam všechno krásně omrzlé, tak to je teprve paráda! ;-)

      Vymazat
    2. No jo, jenže já chodím skrz tu mlhu ve tmě, a to se mi fakt nelíbí, to je jak z hororu :D.

      Vymazat
    3. Tak to je jiná....;-)

      Vymazat
  10. Opět moc pěkné fotky. Líbí se mi kontrast rezatého listí a holých větví stromu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám taky ráda a buky většinou i v tuhle dobu kdy to bylo focené nezklamou. Vždycky ještě nějaké zlato na ni nich zůstává....

      Vymazat
  11. Moc pěkné fotky.Mlha dokáže vytvořit atmosféru a ty j i dokážeš zachytit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš pravdu, mlha umí opravdu kouzlit. Byť někdy dělá při focení problémy. Ale já jí mám pro focení ráda.

      Vymazat
  12. Vendy, některé ty fotky jsou jako krásné obrazy. A přitom je to trochu mlhy, trochu sluníčka a nebýt líná vylézt s fotákem za humna. Pěkně jsi to pořídila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Na chatě když je mlha vyskočím hned, protože se přehoupnu jen přes silnici a jsem v lese. Tady se dlouho přemlouvám .....

      Vymazat
  13. Mlha v kombinaci se sluncem umí věci.

    OdpovědětVymazat
  14. Priroda caruje...slunce, opar

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....