19 ledna 2023

Předposlední sněhové fotky ....

 


.... z loňského roku. Další sníh nás zatím nenavštívil,
alespoň ne v takovém množství. Spíš v zanedbatelném, protože mohlo předevčírem napadnout tak s bídou 2 cm. A jelikož ani nemrzlo, k mokru a bahnu z neustálých dešťů se přidalo mokro i toho sněhu. Takže zatím to vypadá na mé předsevzetí, že do lesa vlezu snad až v létě, až tam ty rozbagrovaný a rozblácený cesty zas uschnou a bude se po nich moci alespoň trochu normálně chodit aniž by se vám bláto snažilo boty sežrat nebo jste po něm bruslili jak na zimáku. Něco se opět objevilo v předpovědích na víkend, ale moc tomu nevěřím. Na horách asi sněžit bude, ale tuším, že tady se to zas buď vyhne anebo to bude zas jen poprašek ....





Tyhle betoňáky mají pro mě nesmírné kouzlo. Nikde jinde jsem takové sloupy neviděla. Vy ano? Docela by mne to zajímalo, jestli to je jen naše místní technická rarita



Občas když frčíte z kopce dolů, najednou se octnete v jiné dimenzi


Tahle kaplička stojí nad vsí Semanín. A místo je známé hlavně houbařům, protože když je dobrá konstelace, roste tu spousta a spousta pravých ryzců


Smrky měly takový skoro vysokohorský outfit







29 komentářů:

  1. Anonymní19/1/23 13:50

    Lydie
    Opět krásné fotky. Tam všude se krásně jezdilo na běžkách. Škoda - už dlouho mě "zlobí" koleno
    a tak běžky tiše spí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že když je hodně sněhu vypadá to tam jak na běžkařské dálnici. My si běžky pořídili když jsme se nastěhovali, ale ani jednoho z nás to nechytlo, takže běžky odpoičívají na půdě....

      Vymazat
  2. Vendy: Měla bych vyndat běžky ze sklepa a ukázat jim tvé fotky! Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje si spokojeně hoví na půdě. Já tomu nikdy nepropadla....

      Vymazat
    2. Kdybys měla někdy možnost vidět mě brzdit při ,,běhání,, na běžkách, pochopila bys, proč se říká propadnout! běžkování. Takové lavory hned tak někdo neumí. Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Takhle já brzdila při všech mých lyžařských pokusech. Jak na běžkách tak na sjezdovkách... takže sjezdovku z Černé hory jsem takhle brzdila od půlky, a spodek s největšima muldama tak absolvovala celý :D

      Vymazat
  3. Krásná zasněžená krajina i s pěknou kapličkou.U nás napadly asi 2 cm sněhu,ale dnes bylo
    hezky,tak mě vytáhla kámoška ven a něco jsem nafotila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady zatím jen holomrazí. Sníh nenapadl, bylo jen tak lehce pocukrováno.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Zítra má snad sněžit i u nás, uvidíme...
    Vendy, přeji pohodový pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mrzne, ale jestli bude i sněžit, to je otázka....

      Vymazat
  5. Ahoj Vendy, hezké zasněžené fotografie ! U nás nic nenapadlo, zatím. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je taky zatím furt zeleno, i když dneska spíš zelenobílo protože mrzne a je jinovatka

      Vymazat
  6. Tak to já už mám zasněžené letošní, včerejší z východu slunce, jen ještě ve foťáku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš předstih! Tady mám samé fotky jak zjara...

      Vymazat
  7. Fakt moc krásné fotky. Takové sloupy u nás nejsou.
    Teď je u nás modré nebe a svítí i slunce, lehce mrzne. Nevypadá to na sněžení, které teď poslední dny avizují. Pochybuji, že víkend bude sněhový.
    Měj se hezky, Vendy!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. No já je neviděla taky nikde jinde, ani okolo hranic, a to jsme byly Sudety, ale ani směrem k Německu ani k Polsku jsem takové sloupy nezaznamenala. Taky zatím svítí a mrzne, ale počítám, že to bude asi tak všechno...

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, nádherné fotky. Některé vypadají naprosto černobíle a pak se objeví něco barevného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se občas snažila aby do té zdánlivé černobílosti bylo vidět něco barevného, v těhle případech to byly hlavně ty značky..... někdy se tam dostane pár bronzových listů buku

      Vymazat
  10. Jo, v půlce prosince to vypadalo na bílou zimu a pak přišlo jaro. V týdnu u nás taky napadlo - asi cenťák, co tál už v sedm rádo, když jsem šla do práce. Betoňáky jsem myslím někde už viděla, ale vůbec netuším kdy a kde (a jestli to není jen dojem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsou dva druhy betonových sloupů, jedny celé plné a pak tyhle s těmi otvory. Jinak jsou velmi rozšířené betonové ale kulaté. Tady jemně sněží, ale myslím že toho moc nenapadne. Zatím je od noci tak půl centimetru....

      Vymazat
  11. My předevčírem měli tak osm, deset centimetrů a dnešek radši nepočítám :D.
    Jiná dimenze nemá chybu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady stále trvá zelenobílý stav. Čili pocukrováno moučkovým cukrem. Občas si říkám, a to už u mne něco znamená, že bych brala zimu se sněhem. No asi k ní nacházím vztah deset minut po dvanácté, kdy už ty zimy prostě nebudou...

      Vymazat
  12. Anonymní22/1/23 10:06

    Dlouho jsem tu nebyla, ale vidím, že fotíš pořád dobře. Parádní fotky, zaujala černobílá verze. Vypadají tak trochu jako retro. - Dnes začalo sněžit i u nás v nížině, ale je to mokrý sníh, takže počítám že dlouho nevydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu ;-) Do čb podoby velmi ráda převádím právě zimní fotky, krajina stejně barvami neoplývá. Tady sice jemně sněžilo celý včerejšek a teď zase, ale stále je víc zeleno než bílo. Nikdy bych nevěřila že to dobrovolně řeknu, ale ten sníh mi chybí....

      Vymazat
    2. Jen prosím o identifikaci ;-)

      Vymazat
  13. Kdyby alespoň vykouklo trochu modré oblohy, takto je to hodně smutné.

    OdpovědětVymazat
  14. Super. Já jsem si stěžovala, že není co fotit, že není sníh. Tak napadlo dost sněhu a já zase nemohla ven. Pořád něco. Ty jsi akční a tak jsi štíhlá i sníh než z něj zase zbyla špinavá sra.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle fotky by nevznikly, kdybych nemusela do špitálu na kontrolu a protože jsme v neděli jeli k dceři. Takže byla cesta tím směrem. Normálně bych tam chlapa je pro focení nedostala. A jet tam sama autobusem jsem moc nechtěla protože jsem nevěděla jestli to tam neklouže. Představa že bych tam sebou někde řízla na tu ruku nebyla příjemná. No, a neupadla jsem na ní a stejně mi jí zas budou kuchat.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....