17 ledna 2023

Ačkoli dnes tady svítí ....

 


.... sluníčko a zpoza oken to vypadá na jaro
tak se dnes zase podíváme na Kozlovský kopec jak vypadal když tady v půlce prosince nasněžilo. Protože při první cestě jsem neměla foťák, a litovala jsem, při druhé, v neděli kdy jsme jeli k dceři do Litomyšle jsem si ho už vzala. Ovšem nahoře jsem udělala jen dva nebo tři záběry, abych se zas pokorně vrátila k mobilu. Vzala jsem si nexíka a starosklíčko ale ti dva si s dost silnou mlhou nerozuměli. Fotila jsem jak cestou tam z auta, tak cestou zpět, ale to už jsem si nechala zastavit. Nicméně i při ní jsem tu a tam něco za jízdy zkusila. Protože od pátka do neděle byla stále mlha, ale také mrzlo, nahoře na kopci to vypadalo ještě pohádkověji než v pátek. Byla jsem moc ráda, že mi ten sníh ještě vydržel. Fotek bylo víc a tak jsem je rozdělila do dvou článků ....

Nejdřív se budeme šplhat nahoru







A jsme nahoře. Trochu se tu rozhlédneme ...





Značky sice nepatří mezi zrovna fotogenické objekty které bych fotila záměrně, ale jejich barevnost tak trochu rozbíjí tu černobílou krajinu 


Stejně tak fotit sloupy s dráty. Ovšem těmhle nikdy neodolám


Minule tu byl jen on sám, nebo se sloupem. Teď tedy tak jak si v krajině stojí






























24 komentářů:

  1. Vendy, pořídila jsi parádní fotky. Takhle má vypadat ta správná zima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měla by, ale je to čím dál tím větší vzácnost...

      Vymazat
  2. Anonymní17/1/23 19:21

    Lydie
    Kozlov nikdy nezklame.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné zimní fotografie.A dost zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam vůbec takové zajímavé místo. Krásná březová alej, ten můj oblíbený strom, i ty zvláštní betonové sloupy.

      Vymazat
  4. Tak uvidíme, jestli chystaná druhá sněhová vlna bude podobně inspirativní :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska ráno po všech těch předpovědích a varováních bylo na zemi ani ne centi sněhu....

      Vymazat
  5. Anonymní18/1/23 06:13

    Vija
    Hezké fotky, mě se líbí kontrast čisté krajiny a rozježděné břečky na silnici. V noci nám nasněžilo i u nás v nížinách. Těším se ven. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je tak možná s bídou centimetr sněhu

      Vymazat
  6. Mám ráda, když je svět najednou takhle černobílý!
    Což je u nás i dnes ráno, sníh je hodně mokrý, ale je!!!
    Vendy, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak nahoře na kopci, ale tady nic moc. Asi tak centimetr sněhu

      Vymazat
  7. No koukam, co je tam snehu...u nad po.ranu porasrk, pak nic..No je to o dost vys..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo, ty fotky jsou z prosince kdy tady před vánoci docela nasněžilo. Pak už nic a ani předpokládaná sněhová kalamita kterou meteorologové hlásili byla necelý centi sněhu.

      Vymazat
  8. Tak podobně to vypadalo dnes ráno u nás. Jen ty silnice byly bílé, předvídači počasí se sekli a silničáři jim věřili :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady dál vládne svěží zeleň všeho. Tahle silnice je druhou spojkou Třebové a Litomyšle, takže kvůli autobusům (čtyři za den) jí stejně musí udržovat. I když občas až dost pozdě během dne.

      Vymazat
  9. Vendy, to už je dnes vzácnost - sníh. Alespoň u nás. Přála bych ho alespoň dětem, za chvíli už ani nebudou vědět, jak sníh vypadá... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ale já jako pražské dítě moc sníh taky neznala :D. Když napadl, za chvíli z něj byla hnusná šedá břečka od spadu bordelu. Krásný bílý a hluboký jsem si užívala jen na chalupě nebo se školou na horách. Zim, kdy jsme v Praze sáňkovali bylo opravdu pomálu.

      Vymazat
  10. Já letos snad nebudu mít žádnou fotku se sněhem. Jsme kousek od Krkonoš a nic.
    Krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, naše Opičí hory :D. Občas se zadaří, ale jak to sleduju na fb, za 11 let se to počasí posunulo k bezsněhovým zimám hodně.

      Vymazat
  11. Vendy, pěkně jsi to zachytila, u nás jak padnou víc jak tři vločky, už sypou sůl, to mě štve. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady je to potřeba, nahoru je to dost velký kopec, a jezdí tam autobus takže to musí být sjízdné.

      Vymazat
  12. Ten rozbředlý sníh na silnicích je děs, v takovém počasí raději nikam nejedeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taková vedlejší i když tam jezdí také autobus do Litomyšle, tak to musí být posolené. I když spíš to bylo rozježděné bez té soli, ono zas tak moc nemrzlo aby se to na té silnici dalo ujezdit.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....