21 prosince 2022

Přání všem .....

 




27 komentářů:

  1. Moc hezké přáníčko. Také Ti přeji krásné a pohodové Vánoce v kruhu rodiny a v tom novém roce hlavně hodně zdraví, štěstí, pohody a spokojenosti a pro nás všechny si přeji, aby byl mír...

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, děkuji a nápodobně! Užij si krásné Vánoce!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné vánoce, štěstí, zdraví a hodně radosti v novém roce přeje Marie z Becova😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Vám krásné vánoce! Co dělá daňďuch?

      Vymazat
    2. Danduch, je spokojený a těší se na vanoce

      Vymazat
  4. Lydie
    Děkuji za pěkné přání.
    Také Tobě přeji krásné Vánoce a do dalších dní hodně štěstí, zdraví a dobré pohody.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a pohodové Vánoce i tobě.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, i tobě pohodové vánoční svátky a radost z krásných setkávání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, a snad ta setkání i přijdou .....

      Vymazat
  7. I Tobě přeji pohodové Vánoce a v novém roce jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy i Tobě krásné a spokojené Vánoce.A nový rok ať je o něco lepší,jak ten odcházející

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě vždycky ten další byl horší než ten předchozí, ale snažím se vždycky věřit, že už to prostě končí a bude lepší.

      Vymazat
  9. Vendy, také Tobě a Tvé rodině přeji pohodové dny a hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná zimní kompozice. Díky a taky přeju klidné svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tenhle strom sleduju už mnoho let, mám ho nafocený v mnoha podobách během roku, ale takhle v zasněženém okolí se mi to podařilo až letos. Tak mne napadlo, že by mohl být dobrý základ pfky

      Vymazat
  11. Vendy, pohodové Vánoce přejeme z Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy i tobě přeji krásné svátky vánoční.

    OdpovědětVymazat
  13. VendyW, přeji Ti hezký poslední vánoční večer, veselého Silvestra a v novém roce jen samou radost a pohodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Teď právě se na jedné radosti pro příští rok pracuje, tak doufám že mi to nic nezhatí. Nějaké nepředvídatelné události.....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....