15 listopadu 2022

Kapkohraní .....

 

.... při mlze, která tu byla během minulého
týdne skoro každé ráno. Někdy se rozplynula dřív a to do krásně slunečného dne, někdy vydržela hodně dlouho a den pak byl takový chvíli hezky chvíli zataženo. Ale vždycky po ní zůstaly kapky na všem možném. Na pavučinách, na koniferách nebo na odkvetlých pampeliškách. A protože si potřebuju rozcvičovat nový kloub, tak jsem volila příjemný a zábavný způsob. Vzala jsem nexíka, mezikroužky a šla na zahradu, případně s Nikoušem do lesa. Takže teď tedy jako čekám na další víkend a na další víkendový zájezd a čekání si krátím těmito hrátkami. (Ve skutečnosti jsou focené v uplynulých čtyřech dnech, dávno po tom druhém výletu, ten se konal ještě před operací, ale abych vás neunavovala chozením víc než je zdrávo) ....








V neděli jsem vyrazila do lesa a šla cestou kudy už jsem dost dlouho nešla a na kraji pole jsem nafotila snad zbytek toho co tam bylo vyseté, protože to bylo po celém obvodu pole. Připadlo mi, že tam bylo vyseté proso, bohužel v létě jsem tam nebyla. Ale je fakt, že se na vedlejším poli dost často pěstuje ostropestřec, tak proč by tu nemohlo být i proso. Zaujaly mne jeho chlupaté stonky plné drobounkých kapiček. Z dálky to vypadalo, že má stříbrný kožíšek 








28 komentářů:

  1. Hezké záběry. Nejvíc se mi líbí druhá fotka shora. Ta je fakt super. Přeji ti hezké dny a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a ta je zrovna absolutně bez ostrosti. Jenže to dělají ta starosklíčka s mezikroužky, i při nejvyšší cloně mají hodně měkkou kresbu.

      Vymazat
  2. Nádhera, moc se mi fotky líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné detaily.Mně se už nedaří,když se moc soustředím,abych dobře zaostřila,rozklepou se mi ruce.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S ostřením mám taky problémy, obzvlášť když fotím s mezikroužky. Tam to zaostří jen na určitý úsek a i ten mám hodněkrát mázlý. Ruce se mi nerozklepou, ale většinou mám problém udržet v záběru zaostřenou část protože mi to zas ujíždí na stranu když zmáčknu spoušť.

      Vymazat
  4. Vendy,jedním slovem nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké kouzlení s kapičkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co taky teď už má člověk fotit. Všechno odkvetlé, všechno suché ..... tak alespoň to mokro se občas dá fotit ;-)

      Vymazat
  6. Vendy, kdybych šla k tobě nakupovat echt podzimní obrázky, tak už kvůli barvám by to byly snímky č. 6,7,8 bráno shora. Pěkná rehabilitace ruky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem teď zjistila když jsem na nexíkovi přepnula do RAWu, jak úplně jiné to má barvy! Tady můžu RAW používat protože nefotím velké objemy fotek, většinou to je tak do dvaceti fotek a paměť noutbůčku to vezme, ale fotit do RAWu třeba dvěstě fotek z výletu tak už se mi to nevejde.

      Vymazat
  7. Překrásné fotky, Vendy!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Kapičkové čarování!
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snažila jsem se i když to taky není úplně dokonalé. Měj se i ty!

      Vymazat
  9. Vendy, podle mě to dokonalé je ! Měj se hezky a zdravě, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe milé, ale vidím tam spousty chyb. Hlavně neostrostí. Něco jde na vrub větru, ale něco na moje neostření

      Vymazat
  10. Krásně kapičkový!
    Kapky na fotkách se mi vždycky moc líbily a ty to s nimi umíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti moc děkuji za to, že si tohle o mých fotkách myslíš!

      Vymazat
  11. Supe. Sakra měla bych také někam ven vyrazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, že když není muž doma, zajedu si takhle navečer do města na punčík, ale nějak se mi úplně přestalo chtít.... nechám to na jindy

      Vymazat
  12. Já mám vybranou dvojku a pětku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší že ty, kapkař ostrý jak břitva sis u mě vybral! ;-)

      Vymazat
  13. Z těch záběrů trochu zebe, jsou ale krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však taky byla pěkná kosa a měla jsem docela zmrzlý prsty ....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....