24 srpna 2022

Znáte ten pocit ....

 


... když ráno otevřete oči a od prvního okamžiku
víte že jste se vzbudili do dne blbce? Tak přesně tohle se stalo v pondělí. O půl sedmé ráno mi začal u hlavy vyřvávat telefon (domnívala jsem se, že režim Nerušit tohle eliminuje) a když jsem viděla na displeji kdo volá, bylo jasné že mne čeká co nejrychlejší nástup do práce. Druhý pohled směřoval k oknu. Jasně.  Hnusno, mokro, šedivo. Samo o sobě by to bylo už otravné, jenže po třičtvrtě  roce čekání mne večer čekal můj vysněný let balónem! A hned mi bylo jasné, že prostě nebude.... 
V práci jsem lítala od sedmi do jedné jak hadr na holi, zůstali jsme jen ve třech, jedna kolegyně se o víkendu zřejmě trochu víc napila než snesla a nebyla schopná jít do práce a druhá si vzala dovolenou na cestu do Polska. Takže popravdě jsem byla docela ráda že se let nekonal. Být ještě další tři až čtyři hodiny na nohou, tak na to jsem zrovna už náladu neměla. Další nejbližší let tady od nás byl stanovený na 7.9. a tady nastal problém. Vím, že bych měla jít na operaci. Věděla jsem od doktora že by měla být v září. Nevěděla jsem ovšem kdy. A z nemocnice se stále nikdo neozýval. Takže nezbylo nic jiného než zase kontaktoval nemocnici. Tam jsem se dozvěděla "milou" věc. V září nic, až 25.10. ovšem pokud do toho nehodí vidle něco jiného. Nový termín letu stihnu (doufám že už bude hezky) a ještě stihnu i poslední zájezdy které mám zaplacené. Adventní jsem zatím zrušila. 
Po obdržení nových záloh na plyn mi, resp. nám skončí veškerá sranda. Jeden důchod za plyn, druhý počítám za elektriku, co vydělám půjde na mé závazky, a z toho co a jestli vydělá manžel možná na život. Vítejte v realitě!

24 komentářů:

  1. Myslím si, Vendy, že takových nemilých dní bude pro všechny více a nebude vadit jen ošklivé počasí. Kterak jsme si to to zasloužili? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to říkám. Já vím, nějak bylo nějak bude, ale tohle bude hodně těžké a konec v nedohlednu.

      Vymazat
  2. Nebývá, než souhlasit s Jiřinkou. Prostě to nebudeme mít jednoduché. Myslím si, že probuzení do té reality, kterou ještě mnozí neuvědomují, nebude zrovna příjemné. Zatím nám ještě nepřišlo vyúčtování. Za elektřinu nám chodí těsně před Vánocemi a za plyn v květnu. Bojím se toho už teď. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám za elektriku už přišlo, dokonce kupodivu z nějakého záhadného důvodu nám tentokrát i vraceli. Ale ten plyn to je příšerný. Na něj topíme, vaříme i hřejeme vodu.... a i když budeme šetřit, ty zálohy prostě platit musíme.

      Vymazat
  3. Někdy se to prostě sejde. Však ono se to zase rozežene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, mít doma někoho jiného, asi bych se tak nebála. Jenže můj muž je dost laxní a jeho přístup je přístupem strkání hlavy do písku. Domnívá se, že když se o problému nemluví tak on záhadně zmizí a sám se zázračně vyřeší. A chtít po něm aby si třeba našel ještě jednu práci, to je nemyslitelné....času by na to měl dost

      Vymazat
  4. Ahoj Vendy, jak říká můj brácha - To dobrý už bylo. Taky mě z toho všeho není nejlíp. .. Ať Ti dopadne ten let balónem, vím že jses na to hodně těšila ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že to dopadne a že to nějak stihnu než mi vyprší ten voucher.

      Vymazat
  5. Vendy, někdy to tak je, ale jsou i hezké dny, ne!?
    Ten let ti určitě vyjde, to mám narozeniny a tak by mělo být hezky :o)
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já doufám taky. Mám na to čas do té půlky listopadu. I když si myslím že je spíš hraniční tak půlka října.

      Vymazat
  6. Let balónem dostal starší syn od manželky k narozeninám a vzali sebou i vnuka (syna mladšího našeho syna). Byli nadšení. Takže máš se na co těšit. S tím co nás čeká, se budeme muset poprat, to je jasné, ale pro spoustu lidí to bude hodně nelehké.

    OdpovědětVymazat
  7. Kamarád s manželkou taky dostali a mohli si vybrat kde poletí, takže si vybrali České středohoří. To já to mám tady kolem. Podle větru buď Třebová a Ústí, nebo Litomyšl, nebo Lanškroun.... v každém případě jsem hodně zvědavá. Naštěstí jsem si tohle koupila ještě s posledními dvěma zájezdy už dřív, takže si to užiju bez výčitek. Pak už mi tyhle zábavy skončí. Budu ráda, když mi zbude na nějaký víkend na chatě ....

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní25/8/22 21:20

    Lydie
    Tak si let balonem užij. Já jsem "strašpytel" mě stačí se dívat na balon ze země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výšek se moc nebojím, ale kdoví jak budu snášet tohle... ale myslím že to dám. Musím!

      Vymazat
  9. Však žádná kaše se nejí tak horká, jak se uvaří.
    My to zvládneme...!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá, být to kaše vztahová, řeknu si to samé. Navíc tam je možné nějak vypozorovat délku trvání problému, jenže v tomhle případě ten konec nevidím, nikdo neví jak dlouho to bude trvat. A jestli a jak to vůbec budeme zvládat. Říkala jsem si, fajn, zase dostanu přidáno k důchodu, příští rok zase, tak si budu moct jezdit víc na výlety i na chatu. A prd.... budu ráda že z toho co budu mít budeme mít na živobytí.

      Vymazat
  10. Vendy,také jsem čekatelka na výměnu kloubů,jak to tak vypadá je to nekonečné,mám být připravena na telefonu 🥰Let balónem si užij.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi řekl taky doktor, čekejte že se vám v srpnu někdo ozve. A? Neozval.... no naštěstí aspoň teď mám nějakou jistotu. A můžu si podle toho plánovat

      Vymazat
  11. Děkuji za uvítání do reality. Asi budu řešit podobný problém, taky mě čekají operace. Ta první někdy na pozdim. Když jsem dávala kamarádce dárek, muzikál, netušila jsem, že konec října bude v ohrožení. Tobě přeju, aby se let balonem povedl a taky aby operace dopadla na výbornou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí na ten konec října nic neměla v plánu, max. kdyby bylo nějak vhodně volno na svátek že bych jela na chatu. A pak dál jen ten adventní zájezd z loňska který se nekonal. Takže ty dva zájezdy naštěstí zvládnu.... a nějaký advent snad taky zvládnu

      Vymazat
  12. Jen, aby ten plyn byl. To byly dotace na plynové kotle a hele, co přijde za pár let. Zeť si nyní pořídil krbová kamna s hromadu dřeva. Dní blbec bude přibývat. Ať ti vyjde ten let i zájezdy a dobře dopadne operace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona chce EU na doporučení WHO zakázat i topení dřevem že to je taky škodlivé pro ovzduší. Spíš velký problém budou mít s placením lidé kteří mají komplet elektrickou domácnost, tam to je podraz století, to si nakoupili lidi přímotopy a co teď! Navíc když všichni zapnou všechny elektrické ohřívače, to bude pěknej náraz na síť, to bude výpadků.... To bude jeden dlouhej a nekonečnej den blbec.

      Vymazat
  13. S letem balonem je to loterie, dočkal jsem se až napotřetí. A záloh se také obáváme, jejich výše by měla přijít do konce září.
    Ať alespoň ta operace je bezproblémová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska byl druhý termín a neletělo se. Ze stejného důvodu. Celý den pršelo. Třetí mám za měsíc. Tak se uvidí jestli to napotřetí vyjde....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....