02 srpna 2022

Nebe, peklo, ráj ....

 


.... pro ty z nás, kdo milují gumídky, sušené ovoce 
a ořechy všeho druhu. Tak to je jeden z obchodů v Mostecké ulici. Do něj jsme zašly cestou ke Karlovu mostu. Je to něco neuvěřitelného, ty vůně, barvy, velikosti, druhy a množství. V okamžiku kdy vkročíte dovnitř jste lapeni a kroužíte kolem jednotlivých sudů jak můry kolem lampy. A pokud si nedržíte ruce pevně v kapsách, skončíte s prázdnou peněženkou.... Já se tedy držela zuby nehty, ale dcera přece jen neodolala pohledům které na ní Bobule házela a tak házely společně do sáčku různé dobrůtky ....
Takže pokud někdy budete v Praze a půjdete Mosteckou ulicí, zajděte se do obchodu podívat. Myslím že i když nic nekoupíte, stojí to za to ....

Pohled a postoj Bobule mluví za vše! 😁













Ale i druhá část obchodu stojí za to ....





Bobule nazvala obchod Bonbonáriem. O pár metrů dále je ještě jeden, a hned pod ním je velký obchod s makronkami. Prostě nebe, peklo, ráj .....


22 komentářů:

  1. Jsem si říkala, no jasně, to znám u nás - ale u nás to mají ve sklenicích - takhle v sudech a to množství - to je fakt bomba. Tak vím, kam nevzít děti :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono podle mne to také mají v těch sudech v nějakých mísách, určitě nejsou plné... i když ta představa je úžasná! ;-)

      Vymazat
  2. No, já bych si užila víc v té druhé části, ale Bobule a většina dětí to asi vidí jinak :o)
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já můžu oboje, jak gumídky tak ořechy, takže pro mne to bylo dvojnásob pekelné! ;-)

      Vymazat
  3. Kruci, další (tentokrát dietní) důvod, proč Mosteckou ulici obejít velkým obloukem :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumídci jsou méně kaloričtí než ořechy! ;-) Ale za podívání to stojí....

      Vymazat
  4. No toto !!! Tam to musí vonět. Asi bych s prázdnou neodešla.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se držela zuby nehty, ale nakonec jsem prchla, abych tam nenechala všechny peníze co jsem měla do zbytku dovolené :D :D :D

      Vymazat
  5. Páni, to je sladkostí. Vnučka si jistě vybrala. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechala tam dcera zhruba šest stovek. Tedy brala si i pro sebe nějaké ořechy. Cena jen 70 Kč za 100g.

      Vymazat
  6. Vendy, moc pěkně nafocené, já osobně bych preferovala ořechy, podobné prodejny s podobným sortimentem jsem viděla i v Chorvatsku a nebo ve Francii, taky by mne zajímalo, zda jsou ty sudy plné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám ráda stejně oboje. kamarád mi vozíval z Ostravy z podnikové prodejny vždycky kilové balení různých žužel. On to totiž vozil koním, kteří to milují. Asi jsem taky kůň.....

      Vymazat
    2. Podle mne tam jsou v nich nějaké mísy a v nich to je naaranžované. Ale představa to je tedy neskutečná, že by ten sud byl plný!

      Vymazat
  7. Tak to musel být zážitek pro vnučku.Ale já také ráda mlsám a manžel je ořechový.
    Krásně jsi vše nafotila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já sama i dcera jsme byly z toho paf, protože to obě milujeme. Žužly i ořechy. ostatně i to víno taky ;-)

      Vymazat
  8. Vendy, to je paráda ! Tam bych nevydržela, miluju ořechy a želatinové medvídky (plyšové taky). Mňam... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou ale zásoby! Z podchodu nádraží v Brně znám jen menší šuplíky, ale tady jsou sudy jak ve vinném sklepě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono tam jsou nějaké mísy, to je vidět podle toho igelitu kolem. Ale vypadá to na první pohled prostě WAU!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....