04 června 2022

Než se vypravíme ....

 


.... na moje dva květnové výlety za květy, ještě
se rozhlédneme trochu po zahradě. Po dešti a když ožilo kapradí, které mi poslala Libby. U něj jsem dlouho přemýšlela kam s ním, a tak jsem ho dala provizorně přes zimu do velké mísy, která stojí na zbytku kmene pokácené třešně. Dlouho vypadalo že z něj nic nebude, ale nakonec se začalo klubat. A později jsem i pro něj našla snad stálé místo. Tak se uvidí jak mu bude prospívat....









Když se rozvíjí pérovník, vypadá jak malí vetřelci bůhví z jaké galaxie. Nicméně když se člověk na něj dívá, chápe proč dostal jméno pérovník pštrosí. Opravdu připomíná chocholy na přilbách či kloboucích z obrazů starých mistrů či v erbech












13 komentářů:

  1. Ten pérovník je opravdu nádherný ♥♥ Krásné detaily kapek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je malý, asi mi nedoroste do víc jak metru výšky jaké jsem viděla na březích Sprévy..... ale jsem ráda že ho mám

      Vymazat
  2. Fotky jak z jiné galaxie ! Paráda!
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Kapičkový lem je opravdu krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Kapradiny jsem si koupila kvůli takovým fotkám, ale zatím jsou ty moje kapradiny mladé a listů je málo a tak jsem propásla to rozvíjení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám od Libby spíš kvůli tomu, že jsem měla v plánu nechat zarůst část zahrady, ale teď jsem je dala jinam a počítám, že příští rok se zas přestěhují. Mám v plánu vydolovat ze záhonu bohyšky které už narostly do takových rozměrů, že likvidují kytky kolem sebe. A ty právě doplnit tím kapradím. Ale to až asi na jaře. Ony se sice mohou přesazovat i na podzim, ale obávám se, že po té operaci asi těžko budu vyrejvat takový kravský kusance. Ten materiál k focení je takový bonus.

      Vymazat
  5. Už by mohlo sprchnout a krůpěje nás svlažit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi takhle. Vzhledem k tomu, že mi ze čtrnácti dnů zkrácených na devět propršelo pět, tak o déšť rozhodně zájem nemám!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....