04 května 2022

To nejlepší ....

 

.... z veteránů nás teprve čeká. Opravdu těch echt. 
Ty mne vždycky dokáží dostat do varu, obzvlášť když mám po ruce foťák. Elegance par excellence, nablýskaný lak i chrom, kožené tapecírunky, majestátnost. Ovšem moc pohodlí asi ne, protože co si budeme povídat, úzká kola, některé vozy vlastně z valné části ze dřeva.... no cestovat na dlouhou trasu bych s nimi asi nechtěla. Ale ve své době to prostě byl luxus oproti kočárům ....

Fotek bude o něco víc, protože tahle autíčka jsem se snažila nafotit všechna. Ovšem se značkami už to bude horší, některé už dávno zanikly, jiné jsem nepoznala, ale pokusím se ....


Ford. Ten měl v určité době na kapotě jak známé logo, tak i krásnou sošku letící holubice?


Další z výrobku firmy Škoda. Favorit ....


Známá Aerovka. Z písničky k nám zní: Cink, cink, a ratata, to moje stará kára Aerovka červená, ulicí uhání .... tak tahle je holt modrá, no.




Tenhle krasavec se ukázal na blogu vloni, nafotila jsem ho pod hradem Litice na jedné svatbě


Další výrobek z české, kdysi prosperující automobilky. Praga


A v českých vodách zůstaneme. Tatra


A takhle vypadá zezadu. A obsazená dokonale sladěnými majiteli


Majestátní Ford



Samozřejmě s klasickým logem



Opět Tatra


.... a pohled do motoru Pragovky



A dostáváme se do zámeckého parku. Tady už bylo několik zástupců zahraničních automobilek. Tady třeba Chevrolet, familiárně přezdívaný Chevy. Mimochodem ten má vepředu na kapotě pro změnu sošku dravého ptáka. Nejsem ornitolog, tudíž netuším co by to mohlo. Tyhle detaily vám představím v samostatném článku...


I tohle je cizina, nicméně jen velké D ve znaku. Název jsem nějak  na autě nenašla


Krásný Ford, v čelním záběru hned na začátku článku


I Favorit byl na začátku



Na tuhle fotku jsem asi nejpyšnější. Už jsem zmiňovala, že lidí bylo mnoho, místa málo a kompozice veškerá žádná. Ovšem až na tuhle výjimku, která stála pěkně natočená a chvíli se okolo nikdo nevyskytoval. Takže tady jsem si to prostě vychutnala .... ovšem chybička se vloudila. Málo místa na levé straně to kazí. Chtěla jsem do záběru dostat jak kousek zámku tak i tu krásnou magnólii a nepohlídala jsem si to


Tolik autíčka. Příště se podíváme na detaily které mne u jednotlivých aut zaujaly ....

11 komentářů:

  1. Vendy, parádní akce a nešetřila jsi se s focením. Moc pěkné!
    Manžel měl Pragovku, Tatraplán i T603/2, ta dvě auta už jsem měla možnost vyzkoušet i já a bylo to svezeníčko náramné! Kam se hrabou jiná auta, jen to žralo docela dost. Jiřina z N.
    Od té doby vystřídal aut víc, než ženských.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono v té době asi nebyla ropná krize ani zelení ekoteroristi. Takže na spotřebu se moc nekoukalo.

      Vymazat
  2. Jaromír4/5/22 18:12

    Chválím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná přehlídka. Tohle miluju.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, u té poslední fotky jsem myslela, že tam bylo něco, cos naopak vůbec fotit nechtěla. A zase tam krásně vynikla ta magnólie. Měj se. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď jsem zjistila že je. O ten buxusový plot opřené kolo, ale toho jsem si vážně všimla až teď když jsem si četla tvůj komentář... ono kdybych ještě o kousek odzoomovala aby bylo víc místa i na té levé straně, už bych měla v záběru nechtěné věci. A o tu magnólii mi šlo hodně aby tam byla.

      Vymazat
  5. Stará krása, oko fanouška si jistě přišlo na své.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš! od nejmenších až po ty dříve narozené.... navíc mnozí z návštěvníků v některých i jezdili...

      Vymazat
  6. Nádhera a k tomu kavalíři v cylindru a dámy v kloboucích s péry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mají to vždycky vymazlené do posledního detailu!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....