11 května 2022

Skončili jsme s .....

 


.... vozidly čtyřstopými, a dneska se podíváme
na pár těch dvoustopých. Já kouzlu motorek tedy nepodlehla, byť jako malá jsem se vozila v sajdě naší Jawy 350. Asi to je důvodem, proč jsem k motorkám nepřilnula. Líbí se mi jako artefakt, to ano, a ráda se na pěkné nablýskané Harleye či BMW podívám, ale jezdit na nich jako spolujezdec nebo řidič ee. Já raději jistotu a stabilitu čtyř kol. A kdybych chtěla cítít vítr ve vlasech za jízdy, tak klíďo v kabriu. Ostatně synek mi tu projížďku stále slibuje. Takže asi bude muset přijít trochu větší úplatek než deset rakviček za natažení střechy altánku 😁 ....








Dopravní prostředky máme za sebou a teď ještě malá procházka po jarní Litomyšli. Nejdřív pěkně okolo zámku ...


Piaristický kostel trochu jinak ....


.... stejně jako Zámecké návrší




Jarní Klášterky.... na ten okamžik kdy do nich vejdu a cítím vůni čerstvě rozkvetlých stromů, květin, nově vyrašeného listí, trávy a půdy se vždycky nesmírně těším


Farářství pod kostelem Povýšení Sv. Kříže 



A nakonec jedna duhová víla. S tátou byli ve městě od deseti hodin a všechno musela vidět a ozkoušet. Zatancovat a zapívat si, prohlédnout a samozřejmě si nechat udělat malůvku ve stylu jejich oblíbených My little Pony




22 komentářů:

  1. Litomyšl je moc hezké město, ale pro nás vlakem daleko. Ráda bych se tam podívala, ale raději mám místa bez aut a davů lidí i když pro muže jsou takové výstavy zajímavé. Moc zajímavé fotografie. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to příjemné město a vstřícné k turistům, nicméně i tam jsou problémy pro místní a někdy to je opravdu na hlavu, hlavně pro místní obyvatele.

      Vymazat
  2. Ještě jsem chtěla dodat, že princezničce to mooooc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná vnučka a příjemná Litomyšl.
    Naši měli taky motorku se sajtnou a mámy brácha rovněž a jezdili s tím na dovolené. Třeba i na Slovensko.
    Vendy, pěkná akce. Měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My na té motorce jezdili na chalupu, a ono skoro dvěstě kilometrů bejt v sajdě obložená taškama, to nebylo nic extra. A když pršelo, tak jsem ležela jak to šlo, zatažená stříškou. Neměli jsme takovou tu boudičkovou, která měla konstrukci že se dalo i za deště sedět. Takže já k motorkám nepřilnula, naopak jsem na ně zanevřela...

      Vymazat
  4. Anonymní11/5/22 21:06

    Lydie
    Moc pěkné fotky.
    Vnučka je kouzelná.
    Na idnes je "Sisa blog". Bloger Šíša ze Svitav má zajímavé články. Také byl v Litomyšli na této akci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, o Jaromírovi vím, posíláme si navzájem odkazy na blogové články. V té Litomce jsme podle fotek okolo sebe tak nějak kroužili, ale nepoznali se. Já koukala po motorkáři a on přijel autobusem jako švihák lázeňský. A telefon jsme na sebe neměli aby jsme se upozornili že tam jsme.

      Vymazat
  5. Vendy, krásné stroje. Jak je mají vyšperkované a medvídek spolujezdec je boží... Duhové víle to moc sluší, to se nechtěla ani umýt, viď. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zámecké návrši v odraze je kouzelné. A ta duha, co má vnučka! Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že tentokrát jsem se na tyhle detaily odrazů v chromu soustředila. No ona je to taková naše modelína. Nechtěla se duhy vzdát, žádný umytí. Až druhý den večer jí dcera přesvědčila, že do školky s tím nemůže jít jak si přála ona....

      Vymazat
  7. Pokoukání je to hezké. Ještě za svobodna se můj nastávající snažil mne naučit ovládat motorku.
    Sice papíry na auto jsem zvládla v pohodě, tak motocykla nebyl můj šálek kávy :-). A tak to zůstalo.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kdysi na chalupě se snažil naučit jeden hoch jezdit na Pionýru. naprosto zbytečně! taky mám papíry na auto, a tím pádem i na motorku tuším na stopětadvacítku, ale taky mne to nikdy nelákalo. Muž se mě snažil přesvědčit že by se koupil pro mě skutr na ježdění do práce, ale prostě já na to nejsem. To bych radši brala elektrokolo....

      Vymazat
  8. Ten meďan jako spolujezdec je boží :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky dávám přednost čtyřem kolům. Nebo ještě lépe magnetickému polštáři :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by jk cestování nejvíc nadchla teleportace! ;-)

      Vymazat
  10. To byl opravdu skvělý den. Krásné fotky. Připomněla jsem si naši návštěvu Litomyšle. Vnučka má pěknou malůvku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšlo to luxusně, jak počasím tak účastí. Akorát ta cesta zpátky byla trochu o nervy....

      Vymazat
  11. Pěkný výlet. I ty motorky, i když žádná fanynka motorek nejsem.
    Bobuli to taky moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, ráda se podívám na pěknou motorku, ale nemusím to zkoušet na vlastní kůži :-)

      Vymazat
  12. První motorkář mně připomenul muže s koženou brašnou z Pelíšků, který za žádnou cenu nesměl projet :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro jo, akorát že ten měl kozí dech, tohle je plnohodnotná mašina! ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....