14 dubna 2022

Poezie jarního ....

                                                                               

.... válení se po zemi. Tedy moc příjemné nebylo
páč stále je pěkně mokrá zem a já měla za chvíli promočená nejen kolena ale i lokte. Ale něco jsem nafotila. Vlastně mne k tomu dokopaly fotky ve skupině starosklíčkařů na FB, takže jsem si řekla že sakra něco podobného taky dám. Vytáhla jsem tentokrát druhého Heliose a šla lozit po zahradě. Matroše bylo dost, sasanky se pěkně rozrůstají a kvetou a i nějaký ten křivatec se našel, i když ne v takovém množství jak kdysi. ještě mám v plánu (pššššt) si vzít lopatku a k potoku si zajít pro ty žlutokvěté. A jedna dvě prvosenky taky na mne vykukovaly ....

Ale nejdřív mi dovolte všem popřát pokud jen to je trochu možné krásné a klidné Velikonoce. Děkuji Vám tím za Vaše návštěvy u mne.




Orsejí je tedy hodně, na můj vkus tedy někde (v záhonech) až překážejí. V trávě ale ať si žijí svým životem












23 komentářů:

  1. Jojo taky mame na zahrade orseje .A fialky, porad kvetou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě fialky vždycky ve vlnách mizí a zase se objevují. Samozřejmě úplně jinde a tam kde jsou na tom nejnevhodnějším místě.

      Vymazat
  2. Moc krásné přáničko.Také Ti přeji hezké a klidné Velikonoce.
    Květinky jsou kouzelné.Mám ráda takové fotky,protože jsou jiné,takové zasněné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, starosklíčka na nejnižší clonu a ještě pokud možno přes nějaká stébla, To dělá hodně zasněnou atmosféru. Právě na tohle focení je skvělý ten výklopný displej, protože nemusíš ležet ale v pohodě si položíš foťák na zem do trávy, vyklopíš displej a v pohodě v kleče si fotíš. Tedy kdybych si teď pořizovala foťák, tak jedině s výklopným displejem.

      Vymazat
  3. Vendy, to je romantika, krásné fotografie. Přeju Ti také hezké Velikonoce. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. jsem s nimi docela spokojená, to jo.

      Vymazat
  4. Hned první fotka má moc pěknou atmosféru. Přeji pěkné Velikonoce, užij si svátky podle svého gusta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jak jsem psala Jitce, užívám si při tomhle přízemním focení možnost výklopného displeje. Popravdě mne to vrací do doby, kdy jsem se na Roleiflexu učila fotit., Taky jsem čučela na matnici shora! Zatím užívám svátky utrácením v zahradním centru a sázením a rytím ;-)

      Vymazat
  5. Krásné fotky a přejeme z Becova klidně a pohodové velikonoce Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vás Maruško zdravím! A díky za přání....

      Vymazat
  6. Tyhle jarní zelené, bílé a žluté rostliny jsou nej. Po té šedivé a dlouhé zimě. Moc pěkné foto. Zdravím a přeji pohodové Velikonoce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, je to parádní kombinace. Zelená tráva, bílé, žluté a ještě když jsou i modré květy, tak to je pak krása.

      Vymazat
    2. Byla bych se snad i více rozepsala, milá Vendy, ale měla jsem napilno, neb 15.4. jsme jely s kámoškou pryč.
      Teď mi na balkoně kvete jeden červený tulipán, jeden žlutý a jeden narcis a další se zatím chystají mezi listy, tak mám své soukr. jaro.Koupila jsem si loni na podzim 30 cibulek v Německu a protože mi před domem pořád někdo něco krade, dala jsem je do dvou velkých nádob z plastu na balkon a je to. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Vendy, děkuji a i já ti přeji krásné Velikonoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Plazení po rodné hroudě se vyplatilo. Fotečky se povedly !
    Pohodové Velikonoce !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To no, to plazení je ohromná zábava, hlavně pro sousedy!

      Vymazat
  9. Krásný! Potřebovala bych do herbáře kontryhel, mochnu husí a bršlici kozí nohu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S: Přeji krásné a poklidné svátky jara!

      Vymazat
  10. Kontryhel mám na záhonu, dost často jsem fotila kapičky na listech po dešti, mochnu ti ani nevím jestli jsem tu někde viděla a chcanek (tak říká můj strejda bršlici) tu mám na můj vkus ještě až moc, i když se mi jí podařilo už valnou většinu zlikvidovat. A jinak i tobě hezké svátky!

    OdpovědětVymazat
  11. Veselé Velikonice i tobě.

    OdpovědětVymazat
  12. Na pohled krásné, starost o zahrádku už o něco méně. Kromě zalévání a sekání trávy se do toho víc nepletu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....